japancollector
Combo Keeper
nieuwe aanwinst:
sparkster factory sealed usa
sparkster factory sealed usa
Baki":3o8b4v09 said:Ik ben net terug van een lang weekend London. Toen ik daar was ben ik langs Ravengames geweest om ff te kijken. Klein shopje waar ze best leuke import games hebben waaronder ook pce, saturn, AES. Ik stond eigenlijk net op het punt om een pce macross game te kopen toen mijn ogen naar de vitrine onder de balie gingen. Daar stond dus Metal Slug X. Naast MS3 voor mij de vetste. Na ff twijfelen, nou ja wilde em gewoon hebben maar ik probeerde verstandig te doenheb ik die game gewoon gekocht. De prijs van £295 was niet verkeerd want ik heb deze game heel vaak voor veel meer voorbij zien vliegen.
![]()
![]()
![]()
Er zat een paar jaar geleden ook nog een andere vette gameshop in London, CEX (Computer Exchange) waar ze rijen met AES en PCE en alle andere retro shit hadden. 2 jaar geleden was dat al vet minder maar toen ik dit weekend was kreeg ik tranen in mijn ogen. Alles pal en voor de rest was de retro kelder omgetoverd tot dvd afdeling. Zwaar kut dus.
DreamerNL":2q31z713 said:japancollector: ik snap eigenlijk niet goed waarom je alles nieuw koopt? En 20 dezelfde? Heb je een winkel ofzo?