A
Anonymous
Guest
Waar heb je em zien 'liggen' dan? 
Ik heb gisteren Yakuza maar in huis gehaald... 42 euri bij de Media Markt. Ik vind het een hele toffe game. Echter, het is van een slechter niveau dan Shenmue bijv. Ik mag het misschien niet vergelijken maar als ik alleen al naar de stad en de NPC's kijk.. pff dan is Shenmue nog steeds up to par.
Desalniettemin een prima titeltje voor de PS2.
Ik heb gisteren Yakuza maar in huis gehaald... 42 euri bij de Media Markt. Ik vind het een hele toffe game. Echter, het is van een slechter niveau dan Shenmue bijv. Ik mag het misschien niet vergelijken maar als ik alleen al naar de stad en de NPC's kijk.. pff dan is Shenmue nog steeds up to par.
Desalniettemin een prima titeltje voor de PS2.















