What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Dit is niet zomaar een standaard 'laatste aankopen' topic, want er gelden een paar regels. In deze topic zou ik graag willen lezen welke heftige stuff jullie hebben gekocht, het liefst natuurlijk met een fototje erbij. Kom echter niet aan met rommel. Dat je de nieuwe Need for Speed of GTA hebt is namelijk niet interessant. Nog beter, alles waar EA op staat mag niet worden gepost 8) Wat voor retro stuff heb je gevonden, welke heftige shooter vond je eindelijk en hoe heb je dat gedaan? Misschien heb je wel iets al besteld, maar nog niet binnen gekregen, hoe is dat gegaan? Dus, hou de eer aan jezelf en ga eens wat heftige shit kopen als je elke keer maar terugvalt op de top 10 uit de Veronica gids.

Ik begin dan maar met de aanwinsten van vandaag, geruild met een maatje van me die even een dagje langskwam.

- MVS Sengoku 3 full kit
- MVS Real Bout FF special full kit
- CPS2 1944: The loopmaster
- CPS2: Dimahoo
 
Hmm, tijdje geleden al via Ebay gewonnen, maar ik verwacht toch echt deze week de mvs games King Of Fighters '94, Samurai Spirits 2, World Heroes 2 Jet en Art Of Fighting 2.
Verder nog in de lokale gameshop 4 snes games op de kop weten te tikken, niet dat ze zo heftig zijn, maar ik ben er blij mee; King Of The Monsters, Run Saber, Sky Blazer en Weapon Lord.
Van de kerst heb ik ook nog een heftige Be@rbrick gehad van me vrouw, een 400% van Mastermind Japan, dat ding ziet er echt vet uit.
 
de ST-V game: Purikura Daisakusen

Ik heb de game al weer enige maanden maar ben er zeker een jaar naar op zoek geweest. Ik heb veel contacten aangesproken om de game te vinden maar het viel niet mee om er aan te komen. Uit eindelijk heb ik de game via een supplier uit Hong Kong kunnen kopen voor een scherpe prijs. Nu nog een Radiant Silvergun ST-V card vinden!
 
Yo guys.. misschien niet allemaal super interessant maar ik kwam hier een aantal dagen geleden in een gameshopje in Spanje, en daar zag ik circa 40 sealed PAL DC games liggen.. Ik heb daar een aantal games van gekocht, waaronder Fur Fighters, Daytona 2001 (wilde de pal hebben), Bust A Move 4, Gauntlet etc.

Kortom, voor mijn DC collectie zijn dit prima aanwinsten aangezien ze helemaal sealed zijn. Ik ga een dezer dagen nog even terug om even te koekeloeren want ik wil er zeker nog een aantal kopen. Daar ligt zeker een goudmijntje heb ik wel gezien ;)

Foto's volgen nog als ik in Nederland ben :D
 
Gameholic":2f2c6jzy said:
Yo guys.. misschien niet allemaal super interessant maar ik kwam hier een aantal dagen geleden in een gameshopje in Spanje, en daar zag ik circa 40 sealed PAL DC games liggen.. Ik heb daar een aantal games van gekocht, waaronder Fur Fighters, Daytona 2001 (wilde de pal hebben), Bust A Move 4, Gauntlet etc.

Kortom, voor mijn DC collectie zijn dit prima aanwinsten aangezien ze helemaal sealed zijn. Ik ga een dezer dagen nog even terug om even te koekeloeren want ik wil er zeker nog een aantal kopen. Daar ligt zeker een goudmijntje heb ik wel gezien ;)

Foto's volgen nog als ik in Nederland ben :D

Niet nieuw volgens mij.
Mijn sealed Daytona USA kwam ook uit Spanje.
 
Dat kan idd wel kloppen Mano.. veel sealed spul komt uit Spanje en Portugal. Daar hebben ze veel van die winkeltjes met een shitload aan games waar niemand meer naar om kijkt.
 
Zojuist een ruil gemaakt...SF3rd Strike voor Progear no Arashi (green A+B).
 
Supercool man, ik zou als ik jou was echter de Amerikaanse titels meteen weer verpatsen en deze vervangen door de Japanse versies. Dan houd je geld over en zal in de toekomst bovendien je home collectie beter betaalbaar zijn. Of je moet natuurlijk geen problemen met het feit hebben dat er USA en JPN titels door elkaar staan, daar kan ik dan weer niet tegen. Mag ik weten wat de totale damage was?
 
Ken":35p2ihwu said:
Supercool man, ik zou als ik jou was echter de Amerikaanse titels meteen weer verpatsen en deze vervangen door de Japanse versies. Dan houd je geld over en zal in de toekomst bovendien je home collectie beter betaalbaar zijn. Of je moet natuurlijk geen problemen met het feit hebben dat er USA en JPN titels door elkaar staan, daar kan ik dan weer niet tegen. Mag ik weten wat de totale damage was?

Totale schade was €***,-... goede prijs toch?
 
Ik heb onlang nog een Model 3 Step 1.0 board gekocht met VF3. Nu nog een kast waar ik deze op kan draaien maar voor de prijs van 50e kon ik het niet voorbij laten gaan.
 
Volgens mij kan je er alles op aansluiten, dit weet ik echter niet zeker.
Ik zou dan een foto van de binnenkant moeten maken, en dit laten beoordelen door de kenners.
 
ManoRevolver":2o0c34lu said:
Volgens mij kan je er alles op aansluiten, dit weet ik echter niet zeker.
Ik zou dan een foto van de binnenkant moeten maken, en dit laten beoordelen door de kenners.

Dat kan je schudden denk ik.
Aangezien er een mvs 2 board in zit zal je kast bijna zeker een mvs aansluiting hebben.

Ik heb net even wat rondgekeken maar model 3 is niet jamma/mvs en heeft 3,3 V nodig wat de meeste arcade voedingen niet leveren omdat jamma en mvs dat niet nodig hebben.
Volgens mij heeft ie ook nog eens een normale vga output wat het allemaal wat lastig maakt.
 
Ik heb een 3.3V voeding, dat is niet het probleem. Het board werkt via mijn supergun gewoon aangezien ik er een Model -> JAMMA converter bij heb gekocht. Echter ondersteund mijn TV geen medium res. Dat is dus het probleem, ik zie alles 3 dubbel verticaal. Ik kan een dikke kast met een 41" scherm van een vriend over kopen alleen ik ben nog aan het puzzelen waar ik dat ding kwijt kan op dit moment. Want het is een soort megalo model met een losse console voor de controls.
 
Wat is dit voor onzin? Als je er een MVS board in hebt zitten heb je dus gewoone en JAMMA aansluiting. Wellicht dat er voor een model 3 board dan een extra cpu'tje bij moet komen, maar jamma is jamma.
 
Model 3 is geen JAMMA Ken. Totaal andere manier van aansluiten net als bij Naomi. Daarom een Model 3 to JAMMA converter en een losse 3.3V voeding. Kijk maar eens op system16.com.
Maar dus wel te spelen op een JAMMA kast op deze manier! Je moet alleen even investeren in die converter + voeding maar zoals ik al zei, ik had een mooie deal inclusief die shit. Alleen jammer dat mijn TV geen medium res. ondersteund maar alles op zijn tijd.
 
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar goed I get your point.

Ik ben zelf niet bekend met model 3, is er niet zoiets als een Capcom converter bij Naomi zodat de Jamma erop aan kan worden gesloten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top