What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vewlix heaven ;)

Gewoon doen! Investering waar je de rest van je leven plezier van hebt, dat is onbetaalbaar. #teamvewlix :D
 
Da Dude":1206c3dq said:
Gele buttons??????????????? why????????

Haha ik moest ff gek doen.
Ze hebben dezelfde rood/gele kleur als het " world ignition" logo ;)

waiwainl":1206c3dq said:
Is screen rotatie makkelijk?

Zoals Arjan zegt is het best een klusje. Als je er handig in wordt is het in 10-12 minuten gedaan. Het meeste werk zijn de 8 vlinderbouten los draaien en weer vast zetten.
 
Maar dan heb je wel wat. Kantelbaar maakt het wel heel aantrekkelijk. Gaaf hoor

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
 
Soms heb je wel eens een ingeving en moet je het gewoon proberen uit te voeren...
Ik wou een 4 player game speelbaar maken op een Vewlix. 2 player panel met 2 extra joypads maakt het wel mogelijk maar verliest de charme van een arcade. Dus kreeg ik het idee om 2 control panels naast elkaar te monteren op een enkele Vewlix.
De enige eis die ik mezelf stelde was om niets te boren in de Vewlix en de cab dus origineel te laten, net als de 2 cp's. Ik moest dus een adapter maken die ik kan vastzetten aan de cab en waar de CP's vervolgens op vastgezet konden worden.
De witte plastic panels aan de zijkant van de CP's kunnen eraf geschroefd worden dus ze konden strak tegen elkaar.

Enerzijds kicken en ff wennen, anderzijds behoorlijk over the top. In ieder geval maakt het River City Ransom en Sunset Riders etc. mogelijk om met 4 man te spelen. Beide uiteraard geprobeerd ;)
4p_vewlix_1.jpg


4p_vewlix_2.jpg


4p_vewlix_3.jpg


4p_vewlix_4.jpg


Moest er wel om lachen toen het klaar was.
 
Wat super! Echt een fun-opstelling voor een party :-)
En het zou mooi zijn als je dan met 2 spelers speelt, dat je dan kunt schakelen dat joystick 2 & 3 respectievelijk speler 1 en 2 zijn.

Doet met denken aan die geweldige Darius-Burst met z'n 4-player panel...
 
Zal ik dan maar gewoon zeggen dat ik het afschuwelijk vind haha :) doe mij maar 2 vewlixen naast elkaar met een gekloond scherm dan... Of een custom vewlix met een 65 inch dan moet het wel passen :)
 
De 4 player setup heeft iets van...omdat het kan :D

Ik moet ook nog eens mijn Vewlix wat liefde geven.
Om de controls goed werkende te krijgen op PS3 en windows10, is de ps360+ nog steeds de beste oplossing of zijn er intussen al andere oplossingen?
 
Ik vind het echt geweldig. Ziet er toch bruut uit.
Ik vind het alleen vreemd dat player 1 en 2; 3 buttons hebben, en 3 en 4 maar 2.
 
Da Dude":be5dvt39 said:
Ik vind het echt geweldig. Ziet er toch bruut uit.
Ik vind het alleen vreemd dat player 1 en 2; 3 buttons hebben, en 3 en 4 maar 2.

Haha klopt, hij moet eigen maar 2 buttons per player hebben. River City en Sunset riders gebruikten maar 2 aktie knoppen per speler.

Ik ben het met iedereen eens die het uiterlijk "mwha" vindt. Dat is vooral gebasseerd op foto 3. Als je alleen foto 1 ziet dan lijkt het niet zo disproportioneel. Ik denk dat ik links en recht van de cab wat artwork ga zetten om zo de verhouding weer wat terug te brengen. Of... inderdaad een 60+ inch LCD erin knal om de verhouding recht te zetten ;)
 
Jinxz":1lrx7vgw said:
Soms heb je wel eens een ingeving en moet je het gewoon proberen uit te voeren...
Ik wou een 4 player game speelbaar maken op een Vewlix. 2 player panel met 2 extra joypads maakt het wel mogelijk maar verliest de charme van een arcade. Dus kreeg ik het idee om 2 control panels naast elkaar te monteren op een enkele Vewlix.
De enige eis die ik mezelf stelde was om niets te boren in de Vewlix en de cab dus origineel te laten, net als de 2 cp's. Ik moest dus een adapter maken die ik kan vastzetten aan de cab en waar de CP's vervolgens op vastgezet konden worden.
De witte plastic panels aan de zijkant van de CP's kunnen eraf geschroefd worden dus ze konden strak tegen elkaar.

Enerzijds kicken en ff wennen, anderzijds behoorlijk over the top. In ieder geval maakt het River City Ransom en Sunset Riders etc. mogelijk om met 4 man te spelen. Beide uiteraard geprobeerd ;)
4p_vewlix_1.jpg


4p_vewlix_2.jpg


4p_vewlix_3.jpg


4p_vewlix_4.jpg


Moest er wel om lachen toen het klaar was.

Congrats, je bent gevonden in de Gallery of Shite :lol:

Ik heb gepoogd je eer te verdedigen. :P
 
Een onwaardige entry, deze 4 player setup is gewoon te bruut voor woorden!
 
Ik denk vooral dat de heer crunchywasp dat heeft gepost omdat hij problemen meent te hebben met Jinxz...als ik het goed heb begrepen.
 
Back
Top