What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vewlix heaven ;)

Jinxz":1q618q3o said:
Niets hiervan is te koop.
:violence-instagib: :violence-minigun: :violence-pistoldouble: :violence-chainsaw: :violence-rapidfire: :violence-enforcer: :violence-ripper: :violence-rocket: :violence-uzi: :violence-uzi:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha ja sorry. Deze goodies zijn te nice om weg te doen, ruilen, verkopen of "doneren" ;)
Ik ben bezig met een "projectje" en daar kan ik aardig wat van dit soort goodies een plek geven.

Duidelijk :) ( china removed from option list ^_^)
En weet waar ik moet zijn als de tijd daar is ^_^

Nu is arcadespareparts.com natuurlijk wel een hele slechte indicatie van prijs. Alles kost daar de halve wereld. Maar ik ben erg benieuwd naar je test!

Jinxz":3g3kqiwv said:
Zodra ik eens tijd heb ga ik er eentje aansluiten en checken. Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel van. Jamma moet op een CRT of als een emulatie met de juiste filters op een LCD.
Waarschijnlijk wordt het een blurry mess

Ik had mijn Namco System 246 een keer aangesloten op de Vewlix en dat was al om te huilen.... Zat die 256 in een Vewlix?

Hier een F die ik zojuist heb afgerond. Ff de controls goed zetten en ready to rock.

Crimson_clover.jpg

Zijn het eigenlijk staan of zit cabs?!

Heb er nog niet veel kaas van gegeten maar dit is toch wel de eerste cab die ik zou willen :)

Weet in ieder geval wel bij wie ik moet wezen tegen die tijd ^_^

waiwainl":32nsklwg said:
Is screen rotatie makkelijk?
Redelijk, maar het is wel een klusje. Je moet de elementen waar de speakers in zitten namelijk ook verzetten. Voordeel is natuurlijk dat de monitor redelijk licht is.

Back