What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super Megalo 2 Opknapbeurtje! VIDEO UPDATE op pagina 3!

Thnx a bunch Henk, is idd een fighters dream come true ;) perfect verwoord!

Als het aan mij ligt organiseer ik echt zsm een meet, maar eens even kijken of ik in vogelvlucht een aantal projecten kan afmaken, ik moet zeggen dat er flink de vaart in zit...to be continued... 😉
 
Vet hoor, ziet er erg strak uit op deze manier. Wel gedurfd om er een MvsC3 theme van te maken, of zijn het makkelijk verwijderbare stickers? En blijft ie bij jullie of gaat ie uiteindelijk naar de hoogste bieder?

Na 19 maart kom ik graag een keer test-meppen, als de meet na die tijd is (+ zon en bier) zou het helemaal mooi zijn!
 
ruderudie":pp27dd9w said:
Vet hoor, ziet er erg strak uit op deze manier. Wel gedurfd om er een MvsC3 theme van te maken, of zijn het makkelijk verwijderbare stickers? En blijft ie bij jullie of gaat ie uiteindelijk naar de hoogste bieder?

Na 19 maart kom ik graag een keer test-meppen, als de meet na die tijd is (+ zon en bier) zou het helemaal mooi zijn!

Stickers zijn altijd vrij eenvoudig te verwijderen en hij blijft cker voorlopig bij mij, veel te leuk om weg te doen ;)

@Ratson, gezellig dude, hopelijk zsm ;)
 
te wijs gewoon :shock: het is toch heel wat anders dan met je joypad op de bank voor de 40 inch tv :P
 
Nou hij is klaar jongens ;) Hier even wat foto's
Voor de grap op de achtergrond de 38" scherm verticaal gezet met wat Cave action 8)

DSC01087.jpg

DSC01088.jpg

DSC01091.jpg

DSC01092.jpg

DSC01093.jpg

DSC01094.jpg

DSC01095.jpg

DSC01096.jpg

Hopelijk binnekort ff een meet boys, maar dan moet ik de beheerder even lief aankijken :?
 
Vette shit. Kan niet anders zeggen. Dit zijn nou van die momenten dat ik heel blij word van het feit dat er een arcade community als deze in nederland is!

Goed werk, man! Ik denk dat Sega trots op je mag zijn :-)
 
Eigenlijk wil ik gewoon wachten met MvsC3 te kopen voor me PS3 tot ik het op megalo heb gespeeld. Wat een Cab...prachtig.....groot ook. :shock: :shock: :shock:
 
Heel heel heel erg dik! Echt ongelooflijk mooi gedaan, dit moet spelen als een titty. Wil die Amerikaanse koppen wel eens zien als ze dit Nederlandse beest zouden zien... :twisted:
 
Nou boys hier een filmpje van de cab met wat JTAG goodness, enjoy 8)





Ook nog ff een filmpje van mijn 38 inch monster scherm in actie :shock:


 
Jezus Hasan, echt vet dat het een kolossale all-in-on is geworden op deze manier. Super kick, geef hem een mooi plekje en niet stiekem verkopen.
 
Nieuwe artwork als voorbereiding voor de beurs. Ik moet zeggen dat ik het moddervet vind geworden.

De kast is nu voor mijn gevoel echt af en in complete harmonie. Check it out!

20120106_163148.jpg

20120106_163222.jpg

20120106_163251.jpg

20120106_163308.jpg

20120106_163437.jpg

20120106_163457.jpg
 
Dit is en blijft de mooiste customized cab die ik ooit gezien heb en vermoedelijk ga zien.
En dat zegt heel veel, want ik hou niet zo van customisen. Maar als het zo gedaan wordt....you have my blessing young padawan!!
 
Wel jammer dat het niet zo knalt, he? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

i have a fever and the only cure is.... More Mayhem!
 
Back
Top