Psykick":1tzhy4x7 said:Thnx a bunch Henk, is idd een fighters dream come true![]()
ruderudie":pp27dd9w said:Vet hoor, ziet er erg strak uit op deze manier. Wel gedurfd om er een MvsC3 theme van te maken, of zijn het makkelijk verwijderbare stickers? En blijft ie bij jullie of gaat ie uiteindelijk naar de hoogste bieder?
Na 19 maart kom ik graag een keer test-meppen, als de meet na die tijd is (+ zon en bier) zou het helemaal mooi zijn!