What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super Megalo 2 Opknapbeurtje! VIDEO UPDATE op pagina 3!

Heb je netjes gefixed! Is het niet te koud om te gamen daar in je knutsel-schuur ?
 
Alles knap in porporties gedaan.

Waanzinnige ervaring zal het zijn dat scherm in je gezicht en de rumbling bum ervaring (c) pascal).

Leuk detail die sticker achter op het scherm. Nogmaals gaaf gedaan en hoop deze badass nog eens te het lijf te lopen bij een meet.
 
ne0":lfppcgo2 said:
Heb je netjes gefixed! Is het niet te koud om te gamen daar in je knutsel-schuur ?

Nee juist niet, onze nieuwe shed ie heerlijk verwarmd en een genot om in te werken, thnx!

@ ElPancho Wij hopen ook een keer wat te organiseren, wordt weleens tijd en dank je wel voor de praise :)
 
Ok, gaaf. Staat nog genoeg ander leuk spul ook daar, en ben sowieso wel benieuwd hoe de sub van dat ding voelt ;)
 
Wauw! Supervet! :shock: Je kan wel zien dat er erg veel zorg en liefde in is gestoken. Leuk detail ook met die joystick ball tops en 7e knop die overeen komen met de kleur van de artwork aan elke zijde.
 
Has en Pas, Top gedaan! :) ziet er strak uit!

Heeft die megalo , hetzelfde scherm formaat als een Megalo 410??
 
Dank je Aleste en Ronnie :D

Ronnie, de Megalo 2 heeft een 50" scherm en de 410 een 41", ik denk echter wel dat ook in die 410 een 37" 16:9 scherm past!
Als je er geen zin in hebt of het niet kan :lol: kan je hem altijd aan ons doneren ;)
 
Zin : zeker !
Kunnen : Vast wel ! ;)
Tijd : te Weinig!

Ik heb hem ff zien draaien met z'n originele scherm en hij werkt , maar eens eerst kijken hoe de conditie is.
Zou wel een mooi setje zijn toch :)
 
Strak ding jongens! Ziet er erg goed uit. Waar draait ie eigenlijk op? Xbox of PS3?

Ga zo maar eens MvC3 op men PS3 knallen, kijken of het wat is... en anders wil ik er straks wel een potje SoulCalibur 5 op doen, als ie uit is :)

Zet het bier maar koud :)
 
Ben erg onder de indruk mensen! Wat een geweldige vette cab is dat geworden! Fighter's dream come true, Echt top werk!
 
Back
Top