What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super Megalo 2 Opknapbeurtje! VIDEO UPDATE op pagina 3!

Psykick

Loop Survivor
Ik had al een topic aangemaakt op AO, maar had nog geen tijd gehad om het hier neer te zetten. Ik ben bezig met het opknappen van een Super Megalo 2, voor mij enorm veel mooie herinneringen aan. De ultieme manier van Fighters en Footy games spelen is echt op deze kast, met een kolossaal scherm en supervet geluid. Beide spelers lekker de ruimte om te battlen, heerlijk.
Vandaar dus ook deze refurb en hopelijk op tijd klaar voordat Marvel vs Capcom 3 er is, wat wordt dat genieten 8)

Hier eerst even wat foto's van hoe de kast eruit zag, echt verschrikkelijk haha

25012011292.jpg

25012011291.jpg

25012011290.jpg

25012011289.jpg

25012011288.jpg

25012011287.jpg

25012011286.jpg

25012011285.jpg

25012011284.jpg

25012011283.jpg

25012011282.jpg


En hier wat foto's van de kast die net terug is van de spuiter 8)
Dat wordt dus deze week knutselen en hopelijk op tijd voor MVSC 3 8)


30012011303.jpg

30012011304.jpg

30012011306.jpg

30012011307.jpg
 
Wow! Je bent er al mee bezig beweest zie ik! Echt tof zo'n project als je er de ruimte voor hebt en de tijd kunt vrij maken. Altijd weer leuk om te zien dat er weer een cab gered wordt van een wisse dood. :) In ieder geval succes en ben benieuwd naar de volgende update.
 
damn die kast was echt nasty, ongelofelijk dat ie zo gerestoreerd kan worden.
 
goatboy":xytvk3ii said:
Wow! Je bent er al mee bezig beweest zie ik! Echt tof zo'n project als je er de ruimte voor hebt en de tijd kunt vrij maken. Altijd weer leuk om te zien dat er weer een cab gered wordt van een wisse dood. :) In ieder geval succes en ben benieuwd naar de volgende update.

Ik vind dat alle Megalo's gered moeten worden van de dood. Het is zo'n vette kast om op te knappen. Ik hoop ook dat ik hem waardige makeover kan geven :)
 
Mega LCD 8) Is dan gelijk compacter en perfect voor de HD Fighters etc. Bovendien die projectoren van vroeger zijn allemaal mega groot en de lampen zijn op of vette burn in, dus zou uberhaupt al voor LCD of Plasma gaan. Heb alleen helaas niet zoveel cash, dus wordt qua maat net genoeg inplaats van boombastic.
Maar des te groter des te betere ( stevigere ) systeem heb je nodig om het ergens te bevestigen. We'll see ;)
 
Ik ben erg beniewd naar het eind resultaat.
Hou me aanbevolen voor een potje Marvel vs Capcom 3 op dat ding
 
Ziet er goed uit Hasan, mooi spuitwerk. Ben erg benieuwd naar foto's van jou in actie op deze cab.
 
Ja hoor, geen probleem. Neem maar contact met me op en dan kan ik je hun nummer e.d. wel geven voor een afspraak. Je kan me bellen op 0655145147 ;)

Hasan
 
Ziet er veelbelovend uit :D

Is die joekel van een 38" CRT niks om in combinatie met dit te gebruiken .
Roterend systeem in one of a kind Megalo CRT Tate Shmup Heaven .
 
Casey120":idlrwx0w said:
Ziet er veelbelovend uit :D

Is die joekel van een 38" CRT niks om in combinatie met dit te gebruiken .
Roterend systeem in one of a kind Megalo CRT Tate Shmup Heaven .

120 kilogrammen, gaaf voor Hernia 2 :D
 
Nou jongens gisteren de kast zo goed als afgemaakt en ik moet zeggen dat Pascal en ik echt overdonderd waren over hoe dit speelt en de hele belevenis met beeld en geluid. Echt met recht HD gaming to the max. Er volgen later nog wat foto's met wat er allemaal inzit en met het eindprodukt.
Nog een paar kleine dingen en dan is deze badass helemaal klaar.
Hopelijk kunnen we binnenkort een keer wat organiseren en dan bij elkaar komen, want uiteindelijk moet je deze kast echt beleven en niet alleen maar zien, dat maakt echt het verschil ;)




DSC01045.jpg

DSC01046.jpg

DSC01047.jpg

DSC01048.jpg

DSC01049.jpg

DSC01050.jpg

DSC01051.jpg

DSC01052.jpg

DSC01053.jpg

DSC01054.jpg

DSC01055.jpg

DSC01056.jpg

DSC01057.jpg

DSC01058.jpg

DSC01059.jpg

DSC01060.jpg

DSC01061.jpg

Check de youtubevideos :




 
ERRRRRRUUUUUUG FRAAI!! :shock: :D :shock:

Prachtige cab geworden, petje af. Ook mooi dat de rand van de tv is meegespoten in dezelfde kleur. En de afmetingen van de tv zijn ook precies goed in verhouding met de Megalo.

Proficiat met deze mooie aanwinst.
 
Dank je wel Erik, ik ben er ook erg blij mee. Echt boven mijn verwachtingen. Zou leuk zijn als we echt een keer een meet zouden hebben om ff lekker te knallen ;)
Het geluid is echt te bruut, maar dat komt helaas niet uit de verf met youtube. Pascal heeft dat echt perfect geïnstalleerd en is echt een ervaring op zich!
 
Back
Top