What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter V

Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
 
Geen focus attack meer zoals in SFIV, maar v-skill en v-trigger.
Is even wennen, maar ik vind dit wel leuker dan focus (waarschijnlijk omdat ik dat nooit echt onder de knie kreeg :P)
 
Mildoe":1c7mi98m said:
Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
4 jaar na zijn laatste post, de geestelijk vader van de ooit zo florerende homepage Nozomi.nl 11 jaar geleden!!
 
Neglecta Fooorsu!":3m7rf2y2 said:
Mildoe":3m7rf2y2 said:
Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
4 jaar na zijn laatste post, de geestelijk vader van de ooit zo florerende homepage Nozomi.nl 11 jaar geleden!!
En nog steeds admin! :mrgreen:
 
Het schijnt dat ps3 sticks werken op de ps4
Anders een universal fighting board .
In de custom arcade stick zetten kan ook .
Nog effe wachten koop ik hem op steam
 
En wat zijn jullie ervaringen tot nu toe
Ik lees een hoop ellende op de pc random crashes.
 
Ik heb het vannacht geïnstalleerd precies om 01:00 uur hehehe
Werkt bij mij prima en geen crashes, behalve het online gedeelte, kon geen matches vinden.
Waarschijnlijk de servers nog offline of overbezet ofzo.

Toen maar gewoon Single Player gedaan (challenge), werkte allemaal prima.
En daarna zitten pielen om het spel toe te voegen aan mijn Hyperspin installatie, wat uiteindelijk wel gelukt is.

Maar het was al laat, dus niet heel veel gespeeld, deze week nog eens allemaal goed testen :D
 
Neglecta Fooorsu!":2fhsypsr said:
Mildoe":2fhsypsr said:
Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
4 jaar na zijn laatste post, de geestelijk vader van de ooit zo florerende homepage Nozomi.nl 11 jaar geleden!!

Haha, ja. Was even offline voor een tijdje. Niet veel op het internet geweest. (Hoe kan dat hé?) Heb nog af en toe een beetje zitten lurken hier. Anyways, ik ben weer terug :)

Tijd om mijn SF skillz op te poetsen!
 
SF V speelt geweldig, de graphics zijn prima, maar even serieus...

Geen normale arcade mode? Als iemand mij kan uitleggen waarom dit er niet gewoon in zit, krijgt ie een ballon.
 
Ik hoop dat het weer een arcade mode komt
Server probleem is ook aardig opgelost .
Na verloop van tijd zal de game steeds beter worden .
 
Ik kon geen match vinden en was nog aan het kloten en googlen naar mijn country settings (ik had per ongeluk verkeerde vlag gekozen) en router porten etc.
Maar bleek dus dat hun servers offline waren :')
Vanavond weer ff proberen :)
 
Neglecta Fooorsu!":m75ihv0w said:
SF V speelt geweldig, de graphics zijn prima, maar even serieus...

Geen normale arcade mode? Als iemand mij kan uitleggen waarom dit er niet gewoon in zit, krijgt ie een ballon.

Waarschijnlijk willen ze toch eerst de online mode uitbrengen, waar ze dus nu erg op gefocused hebben. Een game zo snel mogelijk in de e-sport branche zetten is ook kwestie van geld verdienen toch? Single player wordt dan achter gesteld he...en tegenwoordig is het toch makkelijk zat om content erbij te doen via downloads...
 
Back
Top