flay
Candy Cab Regular
Gisteren sf5 geïnstalleerd. Het is een schitterend spel maar je merkt aan alles dat het spel nog niet af is. Off-line is er bijna niets te doen en on-line duurt het een uur voordat je een match hebt. En dan de controls... mijn pc is aangesloten met een Jvs-pac aan m'n Vewlix. De computer ziet de controls daardoor als een keyboard. De keys die de jvs-pac gebruikt kan ik niet veranderen en de keys van sf5 kan je ook niet veranderen :x Ik heb de key mapping in de Windows registry moeten veranderen om te kunnen spelen op m'n Vewlix :?
Dat zal ik eens moeten herbekijken? Iemand ervaring met een PS360+?
Dat zal ik eens moeten herbekijken? Iemand ervaring met een PS360+?