What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter V

Gisteren sf5 geïnstalleerd. Het is een schitterend spel maar je merkt aan alles dat het spel nog niet af is. Off-line is er bijna niets te doen en on-line duurt het een uur voordat je een match hebt. En dan de controls... mijn pc is aangesloten met een Jvs-pac aan m'n Vewlix. De computer ziet de controls daardoor als een keyboard. De keys die de jvs-pac gebruikt kan ik niet veranderen en de keys van sf5 kan je ook niet veranderen :x Ik heb de key mapping in de Windows registry moeten veranderen om te kunnen spelen op m'n Vewlix :?

Dat zal ik eens moeten herbekijken? Iemand ervaring met een PS360+?
 
Ik heb de pS360+ in mijn Vewlix, Windows herkent het als een Xbox controller en dat werkt in SF gelijk goed.
In mijn computer in de woonkamer gebruik ik een madcatz stick, die herkent Windows als universele controller en die ziet SF niet.
Heb dat opgelost met JoyToKey , gewoon keymappen (hoef je niet in Windows registry te doen).
Voeg mij ff toe aan favorieten, kunnen we keer samen spelen, mijn nickname is Twilight_Zone
 
Akuma2000":2qlwnb41 said:
Ik heb de pS360+ in mijn Vewlix, Windows herkent het als een Xbox controller en dat werkt in SF gelijk goed.
In mijn computer in de woonkamer gebruik ik een madcatz stick, die herkent Windows als universele controller en die ziet SF niet.
Heb dat opgelost met JoyToKey , gewoon keymappen (hoef je niet in Windows registry te doen).
Voeg mij ff toe aan favorieten, kunnen we keer samen spelen, mijn nickname is Twilight_Zone
Xpadder of joytokey kan ik niet gebruiken omdat de jvs-pac gezien wordt als keyboard en niet als joystick.
Kan je met de PS360+ met 2 players spelen?

Ik voeg je vanavond toe. Mijn nickname is FLAY
 
Ik heb in al mn cabs PS360+ modules, werkt als een trein!

Moet inderdaad ook toegeven dat ik SFV tot nu toe nog niet echt veel aan vind. Online is een drama en offline is er niks te doen.

Survival is echt rete-irritant, en alleen leuk om colors te unlocken. Wie dat verzonnen heeft?!?
 
Ik heb afgelopen nacht paar spannende potjes online gespeeld, het gaat al een stuk soepeler dan paar dagen geleden.
Een match is denk ik binnen 1 minuten gevonden nu.
Laden duurt naar mijn gevoel wel lang, hopelijk is dat ook een bugfix binnenkort.
 
Als iemand een online pak slaag wilt, voeg mij maar toe!

Steam: ChapDDR
Capcom Fighting Network: ChapChap

Ik speel nu nog alleen in het weekend omdat mijn game-pc nog niet af is :p
 
Ik voeg jullie ook toe.
Ik weet nog niet met welk character ik zal beginnen, my dear old Blanka zit er "voorlopig" niet tussen :(
Per avond dat ik speel begin ik met een ander maar geen ervan kan me overtuigen.
Mijn lijstje van niet geselecteerd :-)
Ryu
Ken
Chun-Li
Nash
Karin
Bison
Laura
Dhalsim spreekt me ook aan maar dit is geen simpel character om mee te spelen.
 
Ik ben nu bezig met Nash onder de knie te krijgen. Hij is sloom en heeft geen goeie anti-air maar op zich wel een fijn arsenaal.
 
Zo lekker om SF5 op je arcadekast te spelen. Maar ik mis wel de optie dat je tegen elkaar kan op 1 scherm (naast elkaar).
Is dat helemaal weg???

Ik ben maar naar Sf4 Ultra teruggegaan.
 
Da Dude":1ymfmzv3 said:
Zo lekker om SF5 op je arcadekast te spelen. Maar ik mis wel de optie dat je tegen elkaar kan op 1 scherm (naast elkaar).
Is dat helemaal weg???

Ik ben maar naar Sf4 Ultra teruggegaan.
Apart dat je niet met ze tweeen kan .
 
Back
Top