4 jaar na zijn laatste post, de geestelijk vader van de ooit zo florerende homepage Nozomi.nl 11 jaar geleden!!Mildoe":1c7mi98m said:Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
En nog steeds admin! :mrgreen:Neglecta Fooorsu!":3m7rf2y2 said:4 jaar na zijn laatste post, de geestelijk vader van de ooit zo florerende homepage Nozomi.nl 11 jaar geleden!!Mildoe":3m7rf2y2 said:Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
Neglecta Fooorsu!":2fhsypsr said:4 jaar na zijn laatste post, de geestelijk vader van de ooit zo florerende homepage Nozomi.nl 11 jaar geleden!!Mildoe":2fhsypsr said:Heb wel zin in deze SF! Vond IV niet zo heel erg mijn ding. Vond de V-style uit SFA3 tof! En dat zit er hier volgens mij ook wel in?
Neglecta Fooorsu!":m75ihv0w said:SF V speelt geweldig, de graphics zijn prima, maar even serieus...
Geen normale arcade mode? Als iemand mij kan uitleggen waarom dit er niet gewoon in zit, krijgt ie een ballon.