beau":2jplgnav said:Cool pascal moeten toch een keer afspreken .
Zou dit wel eens willen zien 8)
Da Dude":25nhl52h said:HEy, Gaaf man, maar lukt dat met 1 scherm? Cab heeft er toch 3 orgineel?
Cageman":1yi8ldw2 said:Oh, je hebt die originele buttons er ook bij! Vet![]()
beau":3m0h6271 said:cool je hebt hem binnen
ziet er goed uit mr sega 8)
toch maar een andere bord voor je maken voor je gameroom![]()