What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Gisteren toch hals over kop de JVS Hikaru Nascar cab opgehaald,
best een operatie maar al met al samen met Has tot een minimum hassle gebracht.

gisteravond stond alles weer in elkaar en heb ik al games kunnen testen (vandaar mijn afwezigheid op forum ;-) )
Clubkart DX / Nascar Hikaru werken beide 1 op 1 (Clubkart is dezelfde interne hw) met FFB.

CT 1 + 3 / OR2 / OR2 sp werken ook, alleen hebben die een andere servo bd en midi bekabeling nodig.

vanochtend stoute schoenen aan en.. Finally mijn Star Wars Racer aan de praat! (zie foto's)

ook nog Mario Kart GP net aangezet en geraced, echt top! supermooie graphics!
nu nog de rest even testen met net boot dimm (ID 1/3, Route 66 etc etc, niet alles zal 123 werken maar meeste wel)

Ik denk eraan om deze qua looks om te katten naar een OR2 of OR2SP, maar dan een gele 8)


sam0988yy.jpg


"Pascal's arcade" (Egret2 met 15Khz staat even in andere kamer)

sam0987a.jpg


En meteen een Daytona 2 marquee bij :shock: ik bedoel wat zijn de kansen, mensen!

sam0993r.jpg


I/O BD2 + Hikaru mobo allemaal netjes

sam0991p.jpg


Drive BD / Servo BD / 4ch Amp allemaal toppie werkend

sam0997z.jpg


En dan dit...

sam1003v.jpg
 
Wordt een mooie setup zo pas!

Cab ziet er ook nice uit, goede staat zo te zien!

Waarom heb jij mario kart, en waarom weet ik dat niet? ^^
 
jiggymf":hoihwro6 said:
Wordt een mooie setup zo pas!

Cab ziet er ook nice uit, goede staat zo te zien!

Waarom heb jij mario kart, en waarom weet ik dat niet? ^^

hehe, omdat jij niet ad net dimm wil.. 8)

krijg ineens een brainwave.. is het geen idee om er een F355 van te maken?

dat draait nml ook identiek op deze HW!
 
Als je die cart kan krijgen... :p

Ik wil wel aan de net dimm, maar heb die net dimm bios niet volgens mij (en ook de games niet om erop te zetten).
 
jiggymf":2vybtc1f said:
Als je die cart kan krijgen... :p

Ik wil wel aan de net dimm, maar heb die net dimm bios niet volgens mij (en ook de games niet om erop te zetten).

oh is niet veel bijzonders, ff bij Marvetto een paar van die sec chips halen (5 a 10,- pst)
en de url met games heb ik wel voor je!
 
Beatmaster-P":394dab23 said:
Ik denk eraan om deze qua looks om te katten naar een OR2 of OR2SP, maar dan een gele 8)

ory.jpg
Nice!!
8)
extreem gaaf dit allemaal.
Respect!
 
Da Dude":zf8eeg3c said:
Geweldige aankoop. SW Racer is heel mooi.

P.s. wat heb je met je 2e egret gedaan?

Die staat even in een andere kamer, komt er waarschijnlijk ook nog bij,
of anders gaat die naar de arcade :D
 
Nou moet ik helemaal snel die OR2 disc naar je brengen, dit is natuurlijk marteling dat ik hem hier klaar heb liggen voor je. Aanstaande zaterdag tijd?? ^^

Ik krijg van has nog een kabeltje en wat spullen van z'n illegale chinese vriendjes, en moet z'n scud dash nog meenemen om art over te zetten en netjes in t nieuwe dash te bouwen voor m, kan misschien alles tegelijk doen (of een groot deel)
 
jiggymf":1oxe6kge said:
Nou moet ik helemaal snel die OR2 disc naar je brengen, dit is natuurlijk marteling dat ik hem hier klaar heb liggen voor je. Aanstaande zaterdag tijd?? ^^

Ik krijg van has nog een kabeltje en wat spullen van z'n illegale chinese vriendjes, en moet z'n scud dash nog meenemen om art over te zetten en netjes in t nieuwe dash te bouwen voor m, kan misschien alles tegelijk doen (of een groot deel)

Moet zeker lukken, ik heb ook jouw spul apart staan (gd-roms en 110v transf)
 
Eind van de week afspreken wordt een topplan jongens, kunnen we gelijk die kast ff goed testen hehe!!
 
Ik heb zaterdag vd zekerheid vrijgehouden bij vrouwlief, dus ik heb zaterdag de hele dag de tijd in ieder geval ^^
Dat is ongeveer ook bijna zowat de enige dag die ik kan dit verdere jaar :p
 
Back
Top