What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

Wow! Wel vet hoor die originele art. Wat een monnikenwerk moet dat geweest zijn om die side-sticker er strak op te plakken? Zou de stoel wel geel spuiten IMHO. Ik zou de plastics eigenlijk rood spuiten maar dat ben ik. ;)
 
Arcadegek":13s5y9mp said:
Geel met zwart is best gewaagd maar mistaat imho totaal niet!
Ik zou hem zelf denk ik niet rood maken. 😉

Dan maak ik de seatback geel, sowieso was mijn bedoeling om een gele OR2 te maken,
maar ik wist alleen niet zeker of de oranje seat ermee doorkon of niet.

Rood is geen optie, ik heb juist een rode Daytona 2 die eigenlijk weer geel hoort te zijn,
en ik moet het dan gewoon anders doen. ik zal nooit precies de regels volgen ;-)

Thnx guys ft tips!
 
goatboy":38r8ylze said:
Wow! Wel vet hoor die originele art. Wat een monnikenwerk moet dat geweest zijn om die side-sticker er strak op te plakken?

viel reuze mee! tip : veel afwasmiddel weinig water, kun je nog schuiven etc. en dan met de ramenwisser staktrekken!
 
Dit soort dingen maakt mensen jaloers.
Mij in ieder geval wel. Tijd om iets onaardigs te zeggen.

Ik vind het jammer dat op het gele cabinet op de sticker een rode ferrari staat. :twisted:

Meer kan ik niet verzinnen.

Potverdorie wat een gaaf projectje zeg. Ik heb zelden iets mooiers gezien......
 
michelze":23rnnisj said:
Dit soort dingen maakt mensen jaloers.
Mij in ieder geval wel. Tijd om iets onaardigs te zeggen.

Ik vind het jammer dat op het gele cabinet op de sticker een rode ferrari staat. :twisted:

Meer kan ik niet verzinnen.

Potverdorie wat een gaaf projectje zeg. Ik heb zelden iets mooiers gezien......

haha, grappig en eerlijk...

andere kant het ferrari logo steekt weer lekker uit zo, toch? oh, en op jullie advies ga ik idd de
seatback ook geel spuiten net als de rest van de cab (is het echt een geheel)
 
Nog even wat leuke inspiratie foto's, die ik kreeg van Outrun2 op AO

dsc02480w.jpg


dsc02478l.jpg
 
Thnx SF, meteen een update-tje ;-)

vandaag een eprom teruggekregen van Ahoud (toch wel de eprom Guru inmiddels)
met de 355 FFB software erop, en.... nu werkt OR2 met FFB!! Top!

Weer een stap verder 8) Thnx Antoine!
 
Nee die andere dat ruimteschip achterkant ding.

Maar Pascal, goed bezig. kom graag een keer kijken bij je.
 
Back
Top