Ken":31odsp3n said:Geel laten die stoel, of heel de cab rood.
Arcadegek":13s5y9mp said:Geel met zwart is best gewaagd maar mistaat imho totaal niet!
Ik zou hem zelf denk ik niet rood maken.![]()
goatboy":38r8ylze said:Wow! Wel vet hoor die originele art. Wat een monnikenwerk moet dat geweest zijn om die side-sticker er strak op te plakken?
michelze":23rnnisj said:Dit soort dingen maakt mensen jaloers.
Mij in ieder geval wel. Tijd om iets onaardigs te zeggen.
Ik vind het jammer dat op het gele cabinet op de sticker een rode ferrari staat. :twisted:
Meer kan ik niet verzinnen.
Potverdorie wat een gaaf projectje zeg. Ik heb zelden iets mooiers gezien......
space invadersDa Dude":3j96qe8x said:+1 zeker mooi.
maarre wat staat daar rechtsachter voor een ding?