cthulhu
Bullet Dodger
Trol":13dttz7g said:Je vergeet de lasers van de ps2 :lol:
Tja...inderdaad vergeten.
Marcosan30":13dttz7g said:Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:
Tot nog toe heb ik nog weinig gehoord over problemen met de ps4 (behalve dat er nog weinig echte next gen titels op zijn)
In mijn beleving is het een hoogwaardig apparaat
Was destijds de PS3 ook...en de PS2 ook...en de eerste Playstation ook...
En illegale spelletjes spelen??? Nope, doe ik niet aan...wil alles origineel hebben.
Werkelijk elke console die Sony heeft geproduceerd heeft kinderziektes gehad (treurig eigenlijk) en ik verwacht dat binnen de eerste twee jaar na release de eerste problemen zich openbaren, ik hoop overigens dat ik het fout heb en dat voor de eerste keer alles koek en ei zal zijn. Mijn grootste probleem met die eerder genoemde kinderziektes is dat Sony (en Sega (MDII oververhittingsproblemen en slecht beeld) en Microsoft (Red Ring of Death)) alles weten en geen moeite doen om de getroffenen te compenseren...eerst een duur apparaat aanschaffen die de geest geeft vanwege designfouten en vervolgens een grote dikke middelvinger krijgen van de fabrikant om uiteindelijk weer een nieuwe voor het volle pond te mogen aanschaffen. Ik bedank daarvoor en wacht liever een paar jaar totdat ik overtuigd ben dat het huidige model wel een degelijk model is...helaas teveel persoonlijke ervaringen.