What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS4 topic

Trol":13dttz7g said:
Je vergeet de lasers van de ps2 :lol:

Tja...inderdaad vergeten.

Marcosan30":13dttz7g said:
Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:
Tot nog toe heb ik nog weinig gehoord over problemen met de ps4 (behalve dat er nog weinig echte next gen titels op zijn)

In mijn beleving is het een hoogwaardig apparaat

Was destijds de PS3 ook...en de PS2 ook...en de eerste Playstation ook...

En illegale spelletjes spelen??? Nope, doe ik niet aan...wil alles origineel hebben.

Werkelijk elke console die Sony heeft geproduceerd heeft kinderziektes gehad (treurig eigenlijk) en ik verwacht dat binnen de eerste twee jaar na release de eerste problemen zich openbaren, ik hoop overigens dat ik het fout heb en dat voor de eerste keer alles koek en ei zal zijn. Mijn grootste probleem met die eerder genoemde kinderziektes is dat Sony (en Sega (MDII oververhittingsproblemen en slecht beeld) en Microsoft (Red Ring of Death)) alles weten en geen moeite doen om de getroffenen te compenseren...eerst een duur apparaat aanschaffen die de geest geeft vanwege designfouten en vervolgens een grote dikke middelvinger krijgen van de fabrikant om uiteindelijk weer een nieuwe voor het volle pond te mogen aanschaffen. Ik bedank daarvoor en wacht liever een paar jaar totdat ik overtuigd ben dat het huidige model wel een degelijk model is...helaas teveel persoonlijke ervaringen.

Een launch PS1, PS3, Xbox, Xbox360 enzovoort gehad, zonder problemen.
De launch Xbox staat bij een maat van me als xvid speler nog steeds dagelijks te draaien met Xbmc erop. PS3 launch aan Milspex verkocht ooit.

Heb de PS4 lopen met BF4 en alles er op en aan, mooie console, goeie controller. Geen geschok te zien in de gfx en loopt als een trein, exact wat ik had verwacht. Nu nog wat meer games er voor of een mooie hack, en dan is het helemaal mooi.

Gamescom nieuwtjes

Spelcomputers krijgen tegenwoordig regelmatig een update om zo nieuwe features te implementeren. Vandaag is firmware 2.0 voor de PS4 aangekondigd. Deze update maakt het mogelijk om filmpjes naar Youtube te uploaden en brengt 'Share Play' met zich mee.

PS4 firmware update 2.0 aangekondigd

Vandaag heeft Sony de eerste details van firmware update 2.0 vrijgegeven. De nieuwste software maakt het makkelijker om vrienden te vinden op het PlayStation Network en moet ervoor zorgen dat je jouw gameplay video's direct kunt uploaden naar Youtube.

Een andere functie die in 2.0 gaat zitten is 'Share Play'. Deze feature zorgt ervoor dat je samen met een vriend een game kunt spelen zonder dat je beide een exemplaar nodig hebt. Er wordt dus een soort digitale bank gecreëerd waarop je vrienden kunnen gaan zitten om lokale co-op games te spelen. Sony geeft NBA 2K14, TowerFall Ascension en Child of Light als voorbeelden voor 'Share Play'. De functie maakt het ook mogelijk andere spelers een moeilijk stuk in de game voor je te halen, wel moet je eerst toegeven dat je skills zuigen.

De update moet deze herfst te downloaden zijn en brengt nog veel meer features met zich mee, zo laat Sony weten.

Alienation aangekondigd voor PS4
Housemarque is erg goed in het maken van geweldige downloadable twin stick shooters. Zo kwamen ze in het verleden met Resogun en DeadNation. Vandaag is hun nieuwste game Alienation aangekondigd voor de PS4. Dat wordt weer hordes vijanden omtoveren in stapels lijken. Wij hebben er zin in.

Sony heeft zojuist bekend gemaakt dat de PlayStation TV op 14 november naar Europa zal komen, met een adviesprijs van 99 euro. Voor die 99 euro krijg je het apparaat en drie gratis games.

De Sony Gamescom persconferentie is in volle gang en dus mogen we af en toe een nieuwe aankondiging verwachten. Nu is er zo'n moment, want de nieuwste game van Ninja Theory is vandaag aangekondigd voor de PS4 onder de naam Hellblade.

Ninja Theory kennen we vooral van Heavenly Sword, een launchgame voor de PS3, of DMC: Devil May Cry. Vandaag is hun nieuwste game aangekondigd. Hellblade, zoals de game gaat heten, is een spel dat de drie krachten van de studio gaat bevatten, namelijk: Ninja-achtige combat, krachtige verhalen voor de personages en een unieke grafische stijl. Hellblade gaat deze drie krachten naar een niveau tillen dat we nog niet hebben gezien van de studio.

5 sept, word de Xbox One met open armen ontvangen. Ik heb veel (real) vrienden en collega´s waarmee ik lekker online ga knallen.
Het liefste zou ik geen PS4 kopen maar Resogun is aan het lonken, en nu hebben ze deze game weer aangekondigd. Stardust was ook een knaller. Ik hou gewoon van Housemarque.

Dus die Ps4 zal volgend jaar wel een keer in huis komen....

GTA 5 op de 360 vond ik echt de bomb dus nu hij op de PS4 ook uit is eindelijk een PS4 GTA 5 bundel gescoord met los TLOU, Far Cry 4 en Dragons age .
Paar keer met GTA van PS4 naar 360 en terug ge-switched en dan zie je pas goed hoe groot het verschil is, ik doe met liefde nog een keer de hele story mode .

Wat me opviel is hoe fucking duur de games op PSN zijn, bij de Media Mart zijn alle nieuwe releases 52 Eurie maar via PSN digital mag je even 70,- aftikken terwijl ze dan skippen op productie, transport en retailer kosten en dan kan je ze niet meer tweedehands verkopen, digitaal moet juist goedkoper zijn .
Gaat helemaal nergens over .

Zit nu op de XboxOne maar PS4 komt begin volgend jaar...teveel leuke titels...gelijk 3 extra controllers erbij en party on .

De Laatste DLC voor Destiny is uit.
Games spelen zijn leuk, maar grinden voor een puntje meer loot, Dan laat ik de boel na een tijdje wel links liggen.

Ik ben benieuwd.....

Iemand anders die het speelt? of weer oppakt?
Ik heb nog wel 2 levels van the taken king die ik moet doen. Maar alleen lukt het niet...

Heb hem nog niet maar ga hem waarschijnlijk wel halen. Altijd leuk om samen of met meer wat levels te doen.

Me psn is N_e_T_a_X_e

Destiny speel ik op dit moment niet echt, meer the division en doom op de pc dan .
heb wel de x1 s gekocht en de ps4 pro in preorder staan.

Destiny speel ik niet.

Ik kijk heel erg uit naar de nieuwe Final Fantasy. Ik heb de pre order hiervan al lopen. Sinds paar maanden een ps4 en als Final Fantasy moet je het nieuwe spel hebben. Aftellen naar 29-11. Wel jammer als je een dagje in duitsland bent, en een gameshop in loopt, en dan leest dat hij in september daar al uit komt. :(

Achja, FF XV wordt vast de eerste lineair-freeworld game ;-)

Na 9 ging het fout. Ik weet nog dat met PS3 versie, je een 'map' kon laten zien rechtsboven. Heb ik nooit begrepen, aangezien je maar 1 kant op kunt! (OK, je kan ook terug :) )

Back