What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS4 topic

Ja nog steeds slecht te krijgen ik stond bij de media markt in amsterdam
Bij de kassa om af te rekenen komt er een dude achter me staan dus ik kijk om
Heeft hij een ps4 dus ik zeg is de ps4 eindelijk leverbaar
Zegt hij , ja media markt importeerd ze nu 440 euro .
dus ik zeg kan je beter zelf doen 380 euro met killzone incl verzenden
Hij bracht hem meteen terug.
 
Jesus zijn er inmiddels nog steeds leden losers zonder ps4?

Ja, ik wacht wel tot ze weer bij bosjes stukgaan.
Goedkoop een kapotte halen, 2keer per jaar reflowen met de verfstripper en gaan 8)
 
Trol":3fsk1xmb said:
Ja, ik wacht wel tot ze weer bij bosjes stukgaan.
Goedkoop een kapotte halen, 2keer per jaar reflowen met de verfstripper en gaan 8)

Yep, heb ik van geleerd...mensen nooit van YLOD van de PS3 en Disc Skipping van de PSX gehoord? Ik koop nieuwe consoles per difinitie pas na een jaar of twee/ drie als de bugs bekend zijn en inmiddels verholpen zijn met nieuwe versies. Geen gezeur met kinderziektes die door Sony niet vergoed worden als je ermee te maken krijgt.
 
Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:
Tot nog toe heb ik nog weinig gehoord over problemen met de ps4 (behalve dat er nog weinig echte next gen titels op zijn)

In mijn beleving is het een hoogwaardig apparaat, oh die controller is ook perfect van de ps4 (hebben ze meer gemaakt zoals de 360) :D
 
Ik heb alle playstation consoles in huis gehad, en nooit kapot gegaan. Je moet ook niet die dingen gebruiken als bijzettafeltjes, koffie pot of papierversnipperaar. :mrgreen:

De Ps4 komt 9 september in huis.
Ik zag de Die witte Destiny editie op de E3 (vanaf mijn bank, ik was niet in LA), en meteen rondgebeld om die te reserveren. Nu maar afwachten dat het goed verloopt, en ik hem de 9e september op kan halen.

ik wacht wel even met Watchdogs en GTA tot ik Destiny zat ben. :twisted:


108242.jpg
 
Bedoel je deze?
310566i8C1980F669C65567


Dan ga ik toch liever voor de hoogglans witte.

Ik schuur hem dan licht op, en laat hem dagen in de zon staan, zodat hij meteen die retro beige look krijgt. en plak ik er een amiga logo op :P :P
 
Marcosan30":3ve173no said:
Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:
Dat kan prima hoor. Nergens last van, mn PS2 werkt nog steeds.
 
Destiny. Echt, ik wil de Ps4 nu puur om Destiny.

GTA V en Watchdogs zullen ook wel in de kast komen te staan met wat lego games voor mijn vrouw en de kids. Maar ik had hem nog geen eens gereserveerd als Destiny naar de PC kwam. Meen ik serieus

GTA V en Watchdogs zijn ook op je PC te krijgen, en ook prima te spelen met muis en toetsenbord.

Ik mis het totaal niet (een console in de woonkamer).
 
Da Dude":2vb2q58w said:
Destiny. Echt, ik wil de Ps4 nu puur om Destiny.

GTA V en Watchdogs zullen ook wel in de kast komen te staan met wat lego games voor mijn vrouw en de kids. Maar ik had hem nog geen eens gereserveerd als Destiny naar de PC kwam. Meen ik serieus

GTA V en Watchdogs zijn ook op je PC te krijgen, en ook prima te spelen met muis en toetsenbord.

Ik mis het totaal niet (een console in de woonkamer).

Lol waarschijnlijk heb je een console in de vewlix van je :mrgreen:
 
Ja, klopt, Ik heb een Xbox360 in mijn Vewlix.
Maar ik had eerst een Ps3 en een xbox 360 in de woonkamer.
Daar staat nu alleen een Wii.

En ik mis die 2 gewoon niet, en die Wii speel ik echt nooit op. Soms met het gezin WII Party oid.
Dat bedoelde ik met; Ik mis het totaal niet :twisted: indewoonkamerdussss :twisted:
 
Back
Top