What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS4 topic

Da Dude

Nozomi Elite
Hier ff de info voor degene die in een hutje in het bos gezeten heeft:
http://nl.playstation.com/ps4/features/

Specs:
Optisch station (alleen lezen)
BD 6 x CAV
DVD 8 x CAV
AV-uitvoer
HDMI
Digitale uitvoer (optisch)
Specificaties
Processor

Aangepaste processor met 1 chip
CPU: laag verbruik x86-64 AMD "Jaguar", 8 cores
GPU: 1.84 TFLOPS, AMD RadeonTM met GCN-architectuur (Graphics Core Next)
Harde schijf
Geïntegreerd

I/O
Supersnelle USB (USB 3.0), AUX

20 februari 2013
Specificaties kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd.

Geheugen
GDDR5 8 GB

Verbindingsmogelijkheden
Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
IEEE 802.11 b/g/n
Bluetooth® 2.1 (EDR)

PS4_10.jpg


Maar lijkt die niet een beetje hier op:
Sharp-X68000.jpg

Ik zie mij deze met Watch Dogs deze kerst mijn woonkamer binnenkomen

P.s. hier alvast de eerste Lijst met Games:
- Final Fantasy XV (N/A)
- deep down (Working Title) (N/A)
- Mirror's Edge (Reboot) (N/A)
- Doki-Doki Universe (N/A)
- PlanetSide 2 (N/A)
- Don't Starve (N/A)
- Whore of the Orient (N/A)
- Final Fantasy (PS4) (N/A)
- Daylight (N/A)
- Blacklight: Retribution (N/A)
- Battlefield 4 (N/A)
- Carmageddon: Reincarnation (N/A)
- The Order: 1886 (N/A)
- DC Universe Online (N/A)
- Rocketbirds 2: Evolution (N/A)
- Diablo III (N/A)
- DriveClub (N/A)
- Primal Carnage: Genesis (N/A)
- Kingdom Hearts III (N/A)
- Cyberpunk 2077 (N/A)
- Human Element (N/A)
- The Evil Within (2014)
- Trials Fusion (2014)
- Secret Ponchos (2014)
- Hohokum (2014)
- Lords of the Fallen (2014)
- Galak-Z (2014)
- Thief (2014) (2014)
- Dying Light (2014)
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2014)
- Destiny (2014)
- The Witcher 3: Wild Hunt (2014)
- The Crew (2014)
- Tom Clancy's The Division (2014)
- The Elder Scrolls Online (2014)
- EA Sports UFC (2014)
- inFAMOUS: Second Son (2014)
- Transistor (2014)
- Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (2013)
- Wolfenstein: The New Order (2013)
- Mercenary Kings (2013)
- Knack (2013)
- Octodad: Dadliest Catch (2013)
- The Witness (2013)
- Assassin's Creed IV: Black Flag (2013)
- Ray's the Dead (2013)
- Warframe (2013)
- Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty! (2013)
- Skylanders SWAP Force (2013)
- Outlast (2013)
- Madden NFL 25 (2013)
- Call of Duty: Ghosts (2013)
- FIFA Soccer 14 (2013)
- Killzone: Shadow Fall (2013)
- Need for Speed Rivals (2013)
- Watch Dogs (2013)
- Just Dance 2014 (2013)
 
Op dit moment ps4.
Met de xbox one kijk ik nog wel
Eerst maar zien als hij uit komt wat de mensen er van vinden
Maar als ze het gaan doen zoals nu dan wacht ik nog wel.
Want als de consument het links laat liggen dan wordt het wel weer
Aangepast net zoals met windows 8 in de nieuwe versie zit weer een
Start knop.
 
Beide maar als ik moet kiezen dan kies ik PS4. Maar zowiezo pas als ik de PC weer ge-upgrade heb ;)
 
Twijfel, twijfel.... men gevoel zegt XBOX, maar men verstand houd me tegen...

DRM shit... PS4 is weer 100 euro goedkoper en geen lelijk ding bij men TV (Kinect)....

Wellich wacht ik wel eerst even af en wordt het toch een WiiU met Smash Bros U :P
 
Maar zowiezo pas als ik de PC weer ge-upgrade heb

Daar zit ik zelf ook mee gezien Battlefield 4 er aan komt. en dat speel ik meer dan welke game dan ook.
Uiteindelijk zullen ze allebei wel bij mij thuis komen te staan. maar niet het eerste jaar.

De Ps4 zag ik bij de aankondiging, en moest meteen denken aan de sharp x68000. Als de Ps4 net zo zwaar wordt, zakt mijn tv meubel door :P .
 
wat een gek hè... geen wonder dat ze alles cloud based willen doen want dit maakt het wel heel makkelijk om te piraten ;)
 
al mijn gamevrienden zitten op Xbox.
Ik heb meer vertrouwen in de infra van MS, zeker omdat bijna alle games
heel erg gefocused zijn op Multiplayer.
De Xbox One zal als eerste mijn huis binnenkomen en later nog wel een PS4
voor erbij eventueel.

Maar resume, Xbox omdat:
xbox Friends
gamescore
xbox gamepad.
xbox infra
games ala´ plants vs zombies,titanfall, eerder content BF4
 
Geen van beide, heb nauwelijks tijd om met de andere consoles te gamen, dus ik hou het vanaf nu voor gezien wat de consoles betreft. Ik ga me zo wie zo meer concentreren op het retro arcade gamen.
 
ckong":2rivi58l said:
Geen van beide, heb nauwelijks tijd om met de andere consoles te gamen, dus ik hou het vanaf nu voor gezien wat de consoles betreft. Ik ga me zo wie zo meer concentreren op het retro arcade gamen.

+1, maar dat zal wel weer veranderen als er wat coole games uitkomen die ik gewoon MOET hebben. 360 heb ik ook pas gekocht toen SF4 uitkwam... zeker nu alles zo niet tastbaar en multifunctioneel wordt zegt het me ook steeds minder. Hengel liever af en toe een pcb in mijn cabs, meer kom ik ook niet aan toe :)
 
Heb op dit moment in beide geen interesse. Zeker niet na gezien te hebben wat er allemaal aan games voor de Wii U komen. Heb geen zin meer in first person shooter X etc. Doe mij maar blije kleuren Mario shite, biertje en een nootje erbij en lekker platformen met mijn vrienden in 1 ruimte. Zal wel een ouwe lul aant worden zijn ;)
 
Back
Top