What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Da Dude":2acws9tx said:
Dat is flink wat geld ja. Maar wel heel gaaf. Hoe groot is die als die af is eigenlijk?
Afmetingen: ca. 21 cm hoog, 84 cm lang en 56 cm breed.

Past PRECIES in mijn salon tafel :D
Alleen even de top plaat uitfreezen en glasplaat erin, en zijkanten dichtmaken met behulp van gelazerd acryl

Heb een standaard Ikea Hemnes tafel waar die dan precies in zou moeten passen.
En dan wat led licht erin op accu voor juiste effect :D
 
Kaneda":3dgkwkih said:
ohja, tussen kerst en oud/nieuw kwam deze "eindelijk" binnen :shock: :D
75192.jpg
Kwijl wat ontzettend gaaf. Ook ik wil het eind resultaat heel graag zien.

nicke36":3dgkwkih said:
Zag deze vandaag liggen in de speelgoedwinkel waar ik met men zoontjes was, gelijk maar meegenomen.


Nog iemand die deze heeft?

0706cd25fb8590360b762f713c3627cb.jpg

Groot gelijk heb je. Leuk aanwinst.
 
Standaard-PS4.jpg


Nu nog een goede arcade stick kopen voor de PS4. Iemand nog aanraders?
 
nice! ik zit zelf te denken aan razer panthera, maar nog niet gekocht dus kan er nu niets zinnigs over zeggen.
 
Volledige romset op SD kaart is 8,5GB en 249 folders/games
Zullen wel een aantal dubbele in staan, andere regio's etc. gezien de complete MVS library bestaat uit 148 games.

SD kaartje ligt klaar, duurde gisteravond even voordat ik de download binnen had, vanavond dan maar uitgebreid testen :)
 
helaas gisteravond niet aan testen toegekomen... :(
Plug mijn MVS moederbord erin en jawel hoor, een color ram foutmelding...

Eerst maar eens kijken om het MVS board gefixt te krijgen en dan verder.
 
Eindelijk weer een arcadecab :mrgreen:
15 euri op vliegveld Eindhoven. Niet bijzonder maar voor het geld wel een geinig dingetje
IMG_20180505_204024_zpszcdw4fau.jpg
 
Lollig dingetje. Nog leuke spellen erop?

Voor mij kwam eindelijk Undercover Cops (Japanse versie) binnen...best wel lang naar gezocht.
 
Jawel hoor, wel allemaal bootleg/clone games.
Zit sowieso een kloon van pooyan op en wat grappige shmups. Voor het geld wel leuk. Is van dreamgear.
Ga als ik thuis ben eens checken of ie gehacked kan worden 8)
In totaal 300 'games'
 
Back
Top