sombetzki":4que2x8r said:Coole get... CPSIII heb ik alleen helemaal niks mee.. Ben niet zo'n 2D fighter
Neemt niet weg dat ik het hardware wise wel tof spul vind
PascalP":27tiwu2y said:sombetzki":27tiwu2y said:Coole get... CPSIII heb ik alleen helemaal niks mee.. Ben niet zo'n 2D fighter
Neemt niet weg dat ik het hardware wise wel tof spul vind
Vind 2D fighters echt super tof, al zuig ik er ook behoorlijk in, maar dan echt...![]()
Nu maar eens kijken of ik met het CPS3 set wel de motivatie kan opbrengen om mijn skills een beetje bij te schaven
Wel echt een mooi stukje hardware ja!
cthulhu":2wagj89z said:Ah, Sheep Nova. Heb ik al het één en ander gekocht.
Een wijze raad, kijk eventjes naar de batterij. Is het een originele? Meteen verwijderen! Ze gaan sowieso lekken en vernachelen je mobo, ik spreek uit ervaring. Mobo doet het prima zonder aangezien de batterij gebruikt wordt voor het onthouden van settings, zonder batterij gaat het systeem bij elke power down terug naar default instellingen.
Gave sticks, vind vooral de dustwasher en shaft een subtiele aanpassingen. Je ziet het niet meteen maar het oogt wel heel strak!Lihinian":dkwu18x1 said:
K405":2a1zbm0t said:Bedankt voor de tip! Ga ik meteen doen. Zal hem voorlopig toch niet gaan gebruiken want.. geen games ><
Ik ga er eigelijk vanuit dat Darksoft met een multicard gaat komen.
waiwainl":2f1t2faw said:K405":2f1t2faw said:Bedankt voor de tip! Ga ik meteen doen. Zal hem voorlopig toch niet gaan gebruiken want.. geen games ><
Ik ga er eigelijk vanuit dat Darksoft met een multicard gaat komen.
Hij heeft het er nog niet over gehad.
Taito F3 Multi wordt waarschijnlijk de volgende (2017)