What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

2000546307.png


Ik dacht dat ik mooi beeld had met mijn 660GTX.
Dit is echt geweldig. Resolutie 2715x1527 en alle settings op Ultra High op mijn Full HD scherm.
:shock: :shock: :shock:

Eerst een Multiplayer potje gespeeld met mijn huidige settings, en dan halverwege ff aanpassen.
Wat een verschil. alleen al van high naar Ultra is echt meer dan ff wat strakker beeld.

Fallout 4 is zo veel mooier, dan dat het al was.
The Division komt eraan.duss dat wordt helemaal een feest

Kom maar op met DirectX 12 games :mrgreen:
 
12751447_1582746662045606_243763765_n.jpg


11259850_1700006726944250_1300990248_n.jpg


10632120_1536878583278652_1102820585_n.jpg


kreeg vandaag mn custom SFV Vewlix marquee binnen via Chris!! Thanks 8)
 
groo1306":2skwopor said:
Is SF V goed? Is het een mooiere versie van bv SF 2? Of hebben ze ook nog dingen toegevoegd?

Hij is niet meer te vergelijken met SF2. Je kunt uiteraard wel op de originele SF2 manier spelen maar dan loop je behoorlijk tegen de lamp.
 
Neglecta Fooorsu!":34t7h8uw said:
groo1306":34t7h8uw said:
Is SF V goed? Is het een mooiere versie van bv SF 2? Of hebben ze ook nog dingen toegevoegd?
Not sure if serious....
:mrgreen: Dat hij mooier is enz dat weet ik wel, maar ik bedoelde of er ook een verhaallijn in zit net als bv de nieuwste Mortal Kombat.
 
Dat hij mooier is enz dat weet ik wel, maar ik bedoelde of er ook een verhaallijn in zit net als bv de nieuwste Mortal Kombat.

Als je 1 review had gelezen, weet je gewoon dat je een karig spel krijgt voor die 60 euro.

Gameplay is niks mis mee zo te zien :)
 
Wat ik hoor: Verhaal is bagger, geen arcade mode, online nog steeds niet top, weinig uitdaging in single player mode.
 
Cageman":3jdzt284 said:
Wat ik hoor: Verhaal is bagger, geen arcade mode, online nog steeds niet top, weinig uitdaging in single player mode.

Maar de core gameplay is wel pure gold IMO. Het is zoveel beter dan SF4. Ik zou zeggen, wacht nog even met kopen tot dat alles er in zit als je dat belangrijk vind, maar koop het uiteindelijk wel. Het vechten zelf is super goed!
 
Waarom koop je die backplate's? hebben die een speciale functie, of ziet het er gewoon awesome uit?

Waterkoeling???
 
Het ziet er awesome uit en sommige zeggen ook
Dat het de koeling te goeden komt.
Water koeling zit er in voor de processor.
Die heeft een flinke overclock .
Er komen weer nieuwe kaarten aan ik wacht even wat die doen dan koop ik wel een watergekoelde bij.
 
Back
Top