cthulhu":2wmb7six said:Een nieuwe PGM mobo...de vorige was toch uiteindelijk te beschadig door een lekkende batterij.
Niet arcade/ computer gerelateerd: Contour +2 Action Camera. Door een foutje van de winkel heb ik er nu twee...had een extra onderwaterbehuizing besteld en een complete camera geleverd gekregen.

sombetzki":2qt7vazb said:Coole sticks, maar waarom een battop bij die bovenste?
R2-2D":2qt7vazb said:Cool! Waar heb je de artwork laten printen als ik vragen mag? En heb je er plexiglas op zitten?