What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

ZeMMiK":3nw7p3pb said:
@sphere: Twinkle start sprites???

Nee nog niet, ben nog op zoek naar een 1 persoons MVS mobo maar uiteraard heb ik hem wel in mijn MVS kast zitten! Kan niet zonder TSS! :twisted:
 
jxds7800.jpg

Gisteren de JXD7800B binnengekregen. :)
 
Een modelletje van de FH-X4 Panzer Jäger uit Ketsui...allemachtig wat veel onderdeeltjes! Gaat een flinke tijd duren eer ik alle onderdelen van resinoverschotten van de gietkanalen heb ontdaan en alles in elkaar gepuzzled heb...om over het schilderen zelf niet te spreken.

Ketsui%252520FH-X4%252520Panzer%252520J%2525C3%2525A4ger.jpg
 
Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.
 
Da Dude":s47reco4 said:
Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.

Ah, tanks... 40k dus. Das niks voor mij, alleen de fantasy reeks, met name de undead en orks
 
sombetzki":359pv9kg said:
Da Dude":359pv9kg said:
Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.

Ah, tanks... 40k dus. Das niks voor mij, alleen de fantasy reeks, met name de undead en orks

Ik dus niet Fantasy vind ik veel minder leuk. Ik had een enorm Chaos Space Marine Army. klein Necrons leger. Ooit begonnen met Space Marines.
Verder al die games als Gorka Morka, Necromunda, Hero Quest, Adv. Hero quest, Space Quest, Adv. Space Crusade etc. etc. gehad.
 
Da Dude":2pydrpbw said:
sombetzki":2pydrpbw said:
Da Dude":2pydrpbw said:
Warhammer. oehhh mooie tijden. Heel veel van gehad. Alles verkocht om de aankoop van mijn cabs te financieren. Maar wat een dure hobby was dat. Het is nu nog duurder geworden. 1 tank voor 80 euro is niks.

Ah, tanks... 40k dus. Das niks voor mij, alleen de fantasy reeks, met name de undead en orks

Ik dus niet Fantasy vind ik veel minder leuk. Ik had een enorm Chaos Space Marine Army. klein Necrons leger. Ooit begonnen met Space Marines.
Verder al die games als Gorka Morka, Necromunda, Hero Quest, Adv. Hero quest, Space Quest, Adv. Space Crusade etc. etc. gehad.

Ja, das ook wel nice. Ik heb sinds 2 jaar Legend of Drizzt van DnD. Ook miniature tabletop game, maar direct speelbaar, dat scheelt een hoop ;)
 
Back
Top