Zo, weer een nieuwe get en weer niet arcade-gerelateerd...
Niet dat ik niet meer aan arcade doe, maar heb momenteel genoeg cabs en games om te spelen dat er eerst maar geen pcb's bij hoeven. Kunt wel een hele stapel pcb's hebben liggen, maar als je ze niet speelt is dat ook zonde.
Woensdag werd deze bezorgd;
Een slagje groter als de drone die ik mee had naar het laatste event;
En direct s'avonds getest in de achtertuin;
Dit weekend uitgebreid testen en camera eronder hangen om wat mooie plaatjes te maken.
ff wat specs;
- GPS (hangt superstabiel daardoor en kan daardoor ook vliegen als het waait (niet bij storm

))
- 300 meter maximale vlieghoogte
- minstens 1,5 km bereik
- open source flight controller (alles te tweaken, tunen en te programmeren)
Ben erg benieuwd wat ik hier allemaal mee kan/ga doen