What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

klopt, 2 tientjes hooguit .

Ga die gewoon kopen, met fightstick erbij dan is het helemaal af.
 
Op de arcade wii zit een i/o aansluiting
En op de normale wii zit usb of werkt het niet zo
In het ngc zat crimson glover aangesloten met een pc
Ook via usb dacht ik ?
 
klopt, maar een Wii of een PC is net ff anders, of bedoel je dat Muramasa Demon Blade ook op de pc is?
 
Just arrived; :mrgreen: DoDonpachi II Kit (PGM) - nieuw! :shock:

Unknown-2_zps2toeorjk.jpg
(Is ff de Ebay foto)

Weird spel, maar wel lachen!
 
Check je batterij ff als je dat nog niet gedaan hebt. Hoop van die NOS kits hadden issues met de batterij die lekt had ik gelezen. Staat PGM ook bekend om ;)
Zou jammer zijn als hij stuk ging.

Mooie aanwinst iig!
 
Mooie aankoop! Heb laatst van mijn PGM de batterij verwijderd ondanks datdie nog prima was...vond ik daaronder verborgen toch schade van een oude lekkende batterij. Gelukkig werkt alles nog prima.
 
deze zocht ik al een flinke tijd:

i29d1s.jpg


2r7wnd2.jpg


xnc5sl.jpg


331knls.jpg
 
Woohooo!
Lekker bezig Patrick, heb je ook lang genoeg naar gezocht of niet?
Waar gevonden als ik mag vragen?

(PS: moeten we maar ff progress/score bijhouden of nie :P)
 
sombetzki":3eztl0xk said:
Check je batterij ff als je dat nog niet gedaan hebt. Hoop van die NOS kits hadden issues met de batterij die lekt had ik gelezen. Staat PGM ook bekend om ;)
Zou jammer zijn als hij stuk ging.
Mooie aanwinst iig!

Is gedaan, zit een knoopcell in :)
 
sombetzki":3p4svu40 said:
Woohooo!
Lekker bezig Patrick, heb je ook lang genoeg naar gezocht of niet?
Waar gevonden als ik mag vragen?

(PS: moeten we maar ff progress/score bijhouden of nie :P)

Ik heb m uit Oostenrijk Anton, wel wat duurder dan de jouwe ;). Ik ga oefenen voor de 1CC nu 8)
 
Anunaki":s4givdga said:
sombetzki":s4givdga said:
Woohooo!
Lekker bezig Patrick, heb je ook lang genoeg naar gezocht of niet?
Waar gevonden als ik mag vragen?

(PS: moeten we maar ff progress/score bijhouden of nie :P)

Ik heb m uit Oostenrijk Anton, wel wat duurder dan de jouwe ;). Ik ga oefenen voor de 1CC nu 8)

Ah, dan zag ik hem vandaag nog voorbij komen bij onze Oosterburen, ik zag jouw reply al, maar dacht dat hij hem niet meer wilde verkopen ;)
Succes met 1CC btw, die game is pittig!!
 
Coole Wonderboy PCB...jeugdsentiment!

On topic:

Fist Full of Yen voor het credit feeden:
FistfullofYen.jpg


Off topic:

Doosje Star Wars Lego gekocht in Legoland...resultaat na een volle dag bouwen:

Slave%2B1%2BLego.jpg
 
Back
Top