What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ik kreeg deze uit Amerika binnen. Mooi boek, Veel art die ik nog niet kende

10470891_723744751068029_5917340172817832918_n.jpg

Yendor???

Ik had wel gehoopt dat ze alle cardbacks hadden toegevoegd. En en wat minder uitsnedes hadden gemaakt in bepaalde boxart. Maar verder een enorm vet book. HEEL erg blij mee.

Yep, Yendor...stripwinkel in het centrum van Rotterdam. Daar bestel ik altijd al m'n mangaboeken en ze hebben ook vaak veel artbooks.

Da Dude":wcbjx896 said:
ah ok. Zal eens googlen
Corrected. Sorry, DaDude: ik kan niet meer tegen dat gebruik van 'is' in plaats van 'eens'. Ik help je af en toe wel even :mrgreen:

ic sal err betr op lettuh, dak goejer schijff :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik maak bepaalde fouten niet met opzet. dus thx

Da Dude":9ogr9a2r said:
ic sal err betr op lettuh, dak goejer schijff :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik maak bepaalde fouten niet met opzet. dus thx

HOOFDLETTERS!!!

Da Dude":1nwr80sr said:
Ik kreeg deze uit Amerika binnen. Mooi boek, Veel art die ik nog niet kende

10470891_723744751068029_5917340172817832918_n.jpg

Vet! I'm a sucker for artbooks...toch maar weer eens enkele bestellen :P :P

Verjaardags geld meteen opgemaakt.
Ik had nog een medion keyboard en een muis van de action. En kreeg er kramp van.
Mechanische keyboards zijn echt zalig. En nu een muis die goed in de hand ligt.

unnamed.jpg

Als in: Cherry switches? Is dat echt zo fijn? Wel een lekker retro-gevoel moet dat geven. Alsof je achter een oude IBM XT gaat zitten :)

Ja, de klik is niet heel hard te horen.
http://www.razerzone.com/gaming-keyboar ... dow-chroma

Het is net een kermis nu in mijn kamer. Maar 's avonds gamen is wel makkelijk met die backlight.
Alleen je kan er echt grappige dingen mee doen.
Wat wel handig is, dat je voor je games de toetsen die je gbruikt andere kleuren kan geven, waardoor je snel ziet waar alles zit. En de gaming mode knop schakelt de windows button uit.

voorbeeld:

Back