What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

3x Daytona USA stacks terug van Ken Westerfield (waarvan 2 gerepareerd :D)
1x Desoldeer Pistool
En een boel diodes en transistors voor mijn Hantarex Polo/2 chassis
:D
 
Psykick":29fu1l1q said:
Relaxed man. Wat kostte uiteindelijk de reparaties van de stacks Freddy?

300$ aan uren en 122,75$ aan verzendkosten, totaal $422,75.
En de verzendkosten ernaar toe moeten er ook nog bij.
Tis een dure hobby... :roll:
 
>


dat is de understatement van 2015
 
Yay :D
IMG_2057_zpstmuwkhcw.jpg
ArcadeOtaku Coins - same size as 100 Yen.
Nu meer dan genoeg coins voor lange sessies :mrgreen:
 
Cageman":1eac1mla said:
Ik ook niet. Jammer dat ze gestamped zijn met het AO logo. Heb het niet zo op AO..

+10

sombetzki":1eac1mla said:

Naar mijn mening komt deze uitspraak erg dichtbij mijn reden:

5741086_f496.jpg



Anunaki":1eac1mla said:
nieuw control panel voor mn paperboy

Ik ben benieuwd naar het resultaat van je paperboy! Vette cab iig
 
Cageman":3j5sk2i2 said:
Da Dude":3j5sk2i2 said:
Die coins. Kewl man, die kende ik niet.
Ik ook niet. Jammer dat ze gestamped zijn met het AO logo. Heb het niet zo op AO..

Gelukkig hebben we meerdere forums om uit te kiezen :mrgreen:

Speciaal voor Cageman:

\windows\system32\drivers\etc\host
forum.arcadeotaku.com 127.0.0.1
 
Back
Top