waiwainl":2d1jmhpg said:Well, kan me zo voorstellen dat daar ook joy-sticks in zitten :-D
Untitled by barrybuise, on Flickrjoeks":1ws5eoaj said:Oh thanks Anton! Heb het zelf ook gelijk even aangepast![]()
Da Dude":15ux0ztl said:Zeker 1 van de mooiere modellen. ik was helemaal weg van de Turbo R GT.
Bedankt Arjan! Heb hem van Yahoo Japan. Mist een schuifknopje en batterijklepje, vandaar misschien de prijs. Maar verder 100%.Cageman":2g92c388 said:Fantastische machine. I love MSX. Heb nog altijd een Turbo-R (GT) staan hier. Je hebt hem trouwens wel echt dead cheap te pakken gekregen. Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt?
Untitled by barrybuise, on Flickr
Untitled by barrybuise, on Flickr
Untitled by barrybuise, on Flickr
Untitled by barrybuise, on Flickr