What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

intel waterkoeling binnen nu nog inbouwen in de kleine pc cube....
dit was het en gaat er weer uit..

moederbord eruit

backplate erop

alles er weer in

super stil en gamen maar
 
Mooie setup Beau!
Zo te zien is dit niet de standaard versie van Half-Life 2. Mag ik vragen welke mod je gebruikt?
 
Deze is gisteren uitgekomen half - life 2 update met nieuwe belichting schaduwen etc zijn ze vanaf 2009 al mee bezig
Blijft een topper
 
Ah ok, over die mod heb ik gelezen ja. Een community mod met Valve's goedkeuren uitgebracht op Steam. Thanks!
 
11084922_1394199794233006_1183733596_n.jpg


11055992_1078588975489328_744876685_n.jpg


Op marktplaats voor 25 euro een xbox gekocht voor reserveonderdelen. Blijkt er bij nader onderzoek een Xecutor 2 modchip in te zitten en een 150gb hdd.

Nu draait er een verse install van Coinops7 op....
 
Een Panasonic FS-A1WX MSX2+ :)
Naar mijn idee een van de mooiere MSX modellen. En handig, omdat er al een FM-chip zit ingebouwd en je dus geen losse FM-Pac cartridge nodig hebt.
Nu nog een MegaFlashRom SCC+ SD 512kb scoren om alle klassiekers uit mijn jeugd weer te kunnen spelen.

16943728576_cd63258f5c_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr
 
Turbo R is zeker ook mooi, bijna zelfde als deze maar dan licht grijs en wat beter specs.
En meer dan dubbele prijs ook.

Da Dude":15ux0ztl said:
Zeker 1 van de mooiere modellen. ik was helemaal weg van de Turbo R GT.
 
Klopt, Een vriend van me had een ST, en die heeft hij uiteindelijk voor 750,- gulden verkocht (en dat is jaren geleden). Die dingen zijn flink aan de prijs atm.
 
Moest even checken, heb hier 96 euro voor betaald. Meestal gaan ze voor rond de 200 volgens mij.

Heb nog een Philips MSX2 NMS 8250 liggen (model videorecorder met extern toetsenbord) maar vind de compactheid en specs van de Panasonic MSX2+ erg fijn.
 
Fantastische machine. I love MSX. Heb nog altijd een Turbo-R (GT) staan hier. Je hebt hem trouwens wel echt dead cheap te pakken gekregen. Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt?
 
Cageman":2g92c388 said:
Fantastische machine. I love MSX. Heb nog altijd een Turbo-R (GT) staan hier. Je hebt hem trouwens wel echt dead cheap te pakken gekregen. Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt?
Bedankt Arjan! Heb hem van Yahoo Japan. Mist een schuifknopje en batterijklepje, vandaar misschien de prijs. Maar verder 100%.
Turbo R zit nog wel een prijsklasse of twee hoger. Maar dacht, als herintreder in MSX is dit meer dan voldoende.

Nu nog een nieuw rubber bandje voor de diskdrive, al twijfel ik of ik die veel ga gebruiken met een MegaFlashRom in het verschiet.

@Da Dude, handige site! Thanks.

16781993178_c48e29e391_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr

16781991518_562b34c1cf_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr

16762291587_09a3ba6b5a_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr

16762291027_275fa91090_b.jpgUntitled by barrybuise, on Flickr
 
Back
Top