What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Mooi WaiWai!

Ketsui op DS speelt heerlijk ondanks het kleine schermpje. Heb em heel veel gespeeld (op R4 :$). Graphics zijn ook super vet!

Krijgt wel pijn aan je ogen na een tijdje, maar dat hoort erbij ;)

Veel plezier ermee!
 
Heel mooi! Die Ketsui Death Label is toch meer een Boss Rush?

Deze heb ik net binnen gekregen...

Akai%2BKatana.jpg


Mijn avond kan niet meer stuk.
 
Cewl 赤い刀 !!
Dat is de enige hori Cave die ik nog niet heb :)

Wat heb je er voor betaald (als ik zo vrij mag zijn)? :D
 
waiwainl":qnyfzrvm said:
Cewl 赤い刀 !!
Dat is de enige hori Cave die ik nog niet heb :)

Wat heb je er voor betaald (als ik zo vrij mag zijn)? :D

Volgens mij was het zo rond de JPY 85000 voor een losse PCB.
Weer eentje van m'n lijst afgestreept...hoef er niet zo heel veel meer, volgens mij 7. Het enige Cave spel dat ik niet wil hebben is DeathSmiles II...wat een gedrocht was dat zeg! DDPSDOJ gaat misschien een probleem opleveren, of Marco moet hem al beu zijn...
 
Da's een nette prijs, hoop em. in de toekomst nog te kunnen vinden voor zoiets ( of minder natuurlijk :-D)
 
cthulhu":3i890eqf said:
Volgens mij was het zo rond de JPY 85000 voor een losse PCB.
Weer eentje van m'n lijst afgestreept...hoef er niet zo heel veel meer, volgens mij 7. Het enige Cave spel dat ik niet wil hebben is DeathSmiles II...wat een gedrocht was dat zeg! DDPSDOJ gaat misschien een probleem opleveren, of Marco moet hem al beu zijn...

hehe, als dat gebeurd dan snaai ik die :D
maar ik geloof niet dat dat ooit gaat gebeuren.
 
lorre001":2znrhfw3 said:
hehe, als dat gebeurd dan snaai ik die :D
maar ik geloof niet dat dat ooit gaat gebeuren.

Heh, dat vrees ik ook. Als jij hem snaait wacht ik gewoon geduldig totdat ik hem weer van jou kan snaaien...
 
:shock: Wow die cthulu blijft ook wel mooie dingen binnenharken!!!! Speelplezier gegarandeerd.
Verkopen doe ik hem nooit. Ik wil hem wel ruilen voor mushihimesama 1.5 Matsuri.

Mochten jullie die ooit vinden, dan ben ik jullie man!!!
 
Marcosan30":1g8tagax said:
:shock: Wow die cthulu blijft ook wel mooie dingen binnenharken!!!! Speelplezier gegarandeerd.
Verkopen doe ik hem nooit. Ik wil hem wel ruilen voor mushihimesama 1.5 Matsuri.

Mochten jullie die ooit vinden, dan ben ik jullie man!!!

Het erge is dat ik die aan m'n neus voorbij heb laten gaan...
 
cthulhu":xo6h1niu said:
Marcosan30":xo6h1niu said:
:shock: Wow die cthulu blijft ook wel mooie dingen binnenharken!!!! Speelplezier gegarandeerd.
Verkopen doe ik hem nooit. Ik wil hem wel ruilen voor mushihimesama 1.5 Matsuri.

Mochten jullie die ooit vinden, dan ben ik jullie man!!!

Het erge is dat ik die aan m'n neus voorbij heb laten gaan...

Oh ik hoop maar, dat dit een geintje is :?
Ik geef je 100 euro vindersloon :mrgreen:
 
Hori sticks blijven super om te zien! Mooi man

En die Akai Katana! :O Damn, ben ik jaloers man... wat een vette game
 
cthulhu":v4x5su4v said:
waiwainl":v4x5su4v said:
Cewl 赤い刀 !!
Dat is de enige hori Cave die ik nog niet heb :)

Wat heb je er voor betaald (als ik zo vrij mag zijn)? :D

Volgens mij was het zo rond de JPY 85000 voor een losse PCB.
Weer eentje van m'n lijst afgestreept...hoef er niet zo heel veel meer, volgens mij 7. Het enige Cave spel dat ik niet wil hebben is DeathSmiles II...wat een gedrocht was dat zeg! DDPSDOJ gaat misschien een probleem opleveren, of Marco moet hem al beu zijn...
85000 yen is 625 euro.. Blijft feitelijk een bizar bedrag voor een enkele game..
 
Zei de man die net ongeveer 2500 euro heeft uitgegeven voor initial d :mrgreen:
Mooie is dat als je deze PCB nu op shmups zet voor 750 euro, heb je in 1 minuut 125 euro verdiend
 
Back
Top