waiwainl":qnyfzrvm said:Cewl 赤ã„刀 !!
Dat is de enige hori Cave die ik nog niet heb![]()
Wat heb je er voor betaald (als ik zo vrij mag zijn)?![]()
cthulhu":3i890eqf said:Volgens mij was het zo rond de JPY 85000 voor een losse PCB.
Weer eentje van m'n lijst afgestreept...hoef er niet zo heel veel meer, volgens mij 7. Het enige Cave spel dat ik niet wil hebben is DeathSmiles II...wat een gedrocht was dat zeg! DDPSDOJ gaat misschien een probleem opleveren, of Marco moet hem al beu zijn...
lorre001":2znrhfw3 said:hehe, als dat gebeurd dan snaai ik die![]()
maar ik geloof niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Marcosan30":1g8tagax said::shock: Wow die cthulu blijft ook wel mooie dingen binnenharken!!!! Speelplezier gegarandeerd.
Verkopen doe ik hem nooit. Ik wil hem wel ruilen voor mushihimesama 1.5 Matsuri.
Mochten jullie die ooit vinden, dan ben ik jullie man!!!
cthulhu":xo6h1niu said:Marcosan30":xo6h1niu said::shock: Wow die cthulu blijft ook wel mooie dingen binnenharken!!!! Speelplezier gegarandeerd.
Verkopen doe ik hem nooit. Ik wil hem wel ruilen voor mushihimesama 1.5 Matsuri.
Mochten jullie die ooit vinden, dan ben ik jullie man!!!
Het erge is dat ik die aan m'n neus voorbij heb laten gaan...
85000 yen is 625 euro.. Blijft feitelijk een bizar bedrag voor een enkele game..cthulhu":v4x5su4v said:waiwainl":v4x5su4v said:Cewl 赤ã„刀 !!
Dat is de enige hori Cave die ik nog niet heb![]()
Wat heb je er voor betaald (als ik zo vrij mag zijn)?![]()
Volgens mij was het zo rond de JPY 85000 voor een losse PCB.
Weer eentje van m'n lijst afgestreept...hoef er niet zo heel veel meer, volgens mij 7. Het enige Cave spel dat ik niet wil hebben is DeathSmiles II...wat een gedrocht was dat zeg! DDPSDOJ gaat misschien een probleem opleveren, of Marco moet hem al beu zijn...