Marcosan30":h43h90td said:Da Dude":h43h90td said:Hij kan nu tenminste oefenen.
Kijk er is hoop :mrgreen: ik zuig in de meeste spellen (behalve puzzle bobble) maar ik heb me toch een plezier
Oh en has, ik hou nog steeds van je Turkse Adonis
cthulhu":28g1mwsq said:Zo Marco, eindelijk jouw heilige graal binnen? Fantastische aankoop, ben echt jaloers!
Casey120":1v57sz79 said:Welja joh , gewoon ff SDOJ gesnokt :mrgreen:
Staat bij mij ook in de planning ........ ooit als de prijs een keer wil zakken .
Marcosan30":1otrtio4 said:Ben bang echter dat de prijs niet snel zal dalen vanwege schaarste, misschien als cave ooit nog een nieuwere game uitbrengt.
Marcosan30":2pp0dz8n said:Ze zijn ook beide reteduur, akai katana is volgens mij nog duurder dat soj![]()
Is Anton/sombetzki z'n cup of tea! Hij zegt echter dat de slash versie op de xbox360 het mooiste is. We blijven daar van mening verschillen
sombetzki":1hhqnh4d said:Marcosan30":1hhqnh4d said:Ze zijn ook beide reteduur, akai katana is volgens mij nog duurder dat soj![]()
Is Anton/sombetzki z'n cup of tea! Hij zegt echter dat de slash versie op de xbox360 het mooiste is. We blijven daar van mening verschillen
Ik weet wat jij voor soj hebt betaald en gewoon vanilla akai pcb only is goedkoper. En slash is vetter inderdaad.