What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

We moeten toch eens een topic starten met als onderwerp: "Waarom houden zoveel gamers van zombie's en metal?".
 
547837_10200284519987326_1122431400_n.jpg
 
nee dat niet zo , maar meer van heel veel retro (games, films, bordspellen en toys) Dus als iemand nog een M.A.S.K. Switchblade in doos te koop heeft?
 
Hey,

Die heb ik ook nog thuis. Geweldig spel.
Samen met Heroquest en de allernieuwste Spacehulk.

Alle andere heb ik verkocht (incl mijn legers) voor mijn Arcade cab. Nog geen spijt van hahahaha, maar die 3 games gaan niet weg. Veel te leuk om met mijn kids mee te spelen.

Ik heb nog de doos Ridderstrijd, intresse???
 
Heb ik al.

Heb bijna alle toffe bordspellen uit die tijd nu compleet, incl de oude generatie Games Workshop games. Uiteraard heb ik destijds ook die nieuwe Space Hulk gekocht. Tijdje geleden weer herintreding gedaan in de hobby maar duik toch liever in de arcade wereld.
 
Ik had toen ook de Adv. Heroquest, Adv. Space Crusade, Tyranic Attack, Necromunda, Gorka Morka, oude Space Hulk, etc. etc. En die brachten een bak geld op!!!

Ik heb nog een oude game zonder handleiding. De verborgen Tempel. Heb jij die ook, kun je evt de handleiding mailen?
 
Da Dude":on28wg8k said:
Ik had toen ook de Adv. Heroquest, Adv. Space Crusade, Tyranic Attack, Necromunda, Gorka Morka, oude Space Hulk, etc. etc. En die brachten een bak geld op!!!

Ik heb nog een oude game zonder handleiding. De verborgen Tempel. Heb jij die ook, kun je evt de handleiding mailen?

Verborgen Tempel heb ik idd. Zal de handleiding even opsnorren (en scannen)

Heb je Vuurbal Eiland? die zoek ik nog
 
Milspex":v9q07x6b said:
nee dat niet zo , maar meer van heel veel retro (games, films, bordspellen en toys) Dus als iemand nog een M.A.S.K. Switchblade in doos te koop heeft?

Geen Switchblade, maar wel ongeveer 90% van M.A.S.K. en G1 Transformers wat is uitgebracht...ben eigenlijk van plan om alles te verkopen. Interesse???
 
Na een flink aantal keer gespeeld te hebben op de Retro Game Experience werd ik hebberig en heb hem maar gekocht:

Trigon.jpg

En aangezien ik toch al bezig was, ook maar meteen:

Batrider.jpg
 
Thanks, ben er ook heel erg blij mee. Ik heb m'n verzameling arcade spellen de afgelopen tijd flink uitgebreid...een beetje verslavend...
 
Back
Top