What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Trigon is over het algemeen een middelmatig spel, maar wel verslavend. Tja, Batrider...een extreem frustrerend maar briljant spel...was een must have dus.
 
166024_10200300008574531_269063809_n.jpg
 
Oh, het verbaasde me gewoon een beetje. Het is een bekende titel, imo. En zeker omdat jij toch veel DC games hebt (gehad), toch?
 
Da Dude":3gmdoesk said:
Ja maar deze zei mij helemaal niks

Me neither. En ik verzamelde ze vroeger als een malle.
Sterker nog, ik checkte een 325GB grote DC torrent genaamd "The Complete Official Released Games Collection" en daar stond ie niet tussen :shock:
 
thx
Ik heb de 18 inch Scorpion gekocht bij galaxyshop en sub-zero en ermac komen rechtstreeks uit China (die heb ik al een tijdje liggen)
Maar nu syco collectibles (makers van die statues) de boel lopen te fleshen, zullen er niet veel meer van deze statues uit gaan komen.


edit ik zie dat ze deze scorpion niet meer op voorraad hebben.
ze hebben wel deze
http://www.galaxyshop.eu/scorpion-morta ... tatue.html

die heb ik ook en is wel vet.
 
Coole cab man!

Kreeg vandaag 4 pcb's binnen! :)

wy8k.jpg

(sorry voor de crappy foto)

1 x originele Sega System32 Spider-man
1 x originele Konami Track and Field
1 x originele Konami Hypersport
1 x bootleg Irem Kung Fu Master

Helaas is alleen de spider-man jamma, en die heeft een rollend scherm. Moet een easy fix zijn, maar das voor het weekend ;)
 
Back
Top