Remco
Button Masher
goatboy":npkg0ke4 said:Top cab, Congrats! En dat op kantoor, Heb ik ook. Trouwens op dat ene fotootje lijkt de Astro erg klein vergeleken met jou. Is dit gezichtsbedrog of ben jij zo'n boom van een vent of zo?![]()
Ik ben zeker niet een kleine gozer, maar ik denk dat 't komt door de groothoeklens op de camera
Ik zie veel van die 161 in 1 carts voorbij komen. Zijn die duur? Ik wil wel wat extra games voor m'n NeoGeo hebben ...


