What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

En dan mis je nog een anti-statisch plastic baggie, bubble wrapje en foam-padje onder de pcb en pcb-feet in een Cave zakje met een Cave nietje.

Inmekaarfrankensteinen ........ zo makkelijk nog niet

;-)

Edit: bij de SH3 tenminste en das galuda niet ....

Jep, full kit behoud zn waarde wel hoor, wat art erbij kopen maakt t nog steeds geen full kit zonder doos. Maakt t gewoon de pcb met wat art :p

Vind ik ook. Al had ik graag nog wat Cave-karton gehad om -na de aankoop van deze artkit- alles in te kunnen doen. Zelfde voor DOJ.

Heb Tama spikspliternieuw gekocht wat jaartjes geleden, dat was een wel erg lekkere complete kit (figurine, balltop, flyers enz) en er gaat weinig boven het ontvangen en openmaken van zoiets imho.

ElPancho":3qk6ko8u said:
En dan mis je nog een anti-statisch plastic baggie, bubble wrapje en foam-padje onder de pcb en pcb-feet in een Cave zakje met een Cave nietje.

Inmekaarfrankensteinen ........ zo makkelijk nog niet

;-)

Edit: bij de SH3 tenminste en das galuda niet ....

:mrgreen: :mrgreen:

Zonder iemand op de tenen te willen trappen, maar wat een onzin dat een kit pas meer waard is als het schuimpje, antistatisch zakje, etc. erbij zit.. Het is zo, ik weet het.. maar waar gaat het eigenlijk om.

eigenlijk heb je gelijk hetzelfde met games waar wel of geen spine card bij zit wel eens gehoord dat er 20 euro voor en dracula x spine betaald is voor op de pce is te gek voor woorden of 50 euro voor een cave doos

Verzamelaars doen dat. Ook hun schuld dat sommige prijzen zo hoog zijn. Fokkers! :P

Nouja, Sinterklaas dit keer:

Mijn GP2X Caanoo.

Een Homebrew handheld waarmee je oude consoles en arcade games kan emuleren.
Mario, Sonic en metal slug on the Go.
Echt alle oude computers en consoles zijn er op te draaien.
Mooie toevoeging aan mijn Handheld collectie

canoow.jpg

http://www.gp2x.de/shop/product_info.ph ... cts_id/153

Mooie aankoop .
Ik heb zelf ergens nog een gloednieuwe GP2X F100 liggen .

Wat spullen van Arcadeshop , 2 x LS-56 , 1 x LS-56 01 en 1 x LS-55 01

DSCF4858.jpg

LS-56 zijn super , zeer korte slag en veel stuggere veer als de LS-32 die ik nu gebruik in cabs en losse PC/360 stick , de LS-55 voelde aanvankelijk ook lekker stug maar al snel merkte ik dat de slag groter is als van de LS-32 en de dode zone ook , ruk dus voor Shmups .
Je moet alles een keer testen natuurlijk :lol:

@Dadude: vet! Die moet ik ook nog eens regelen voor mezelf ;-)

@Casey: Interessant. Ik vind de Sanwa sticks die ik nu heb veeeeeel te veel speling (dode zone) hebben. De Seimitsu sticks (LS-32 denk ik) in mijn NAC zijn al wat fijner, maar nog steeds niet optimaal. Ik zou deze eigenlijk eens moeten uitproberen als ik dit zo lees..

Het schijnt dat de LS-56 met een optionele octogonal restrictor nog lekkerder werkt voor shmups maar daar kwam ik helaas pas achter nadat ik al had besteld .

@Dadude: vet! Die moet ik ook nog eens regelen voor mezelf

Moet je echt doen.
Kost niet veel als je ziet wat er op draait. een paar 16 Gb sdhc-kaartjes zijn wel handig.

Hoop zooi binnen:

- Sega Rally 1 assembly met filter board. Eigenlijk meer voor de heb, ga het denk ik nergens inbouwen.
- NOS Initial D Cardreader (jay ^^)
- hoop jvs bekabeling alvast voor Outrun 2 conversie
- outrun 2 gdrom (niet echt nodig gezien het aantal outrun 2 gdroms wat ik voor iedereen heb besteld de afgelopen weken, deze gaat dus weer te koop)

Gelukkig heb ik geen naomi 2 mobo meer (had er 1 te koop gezet voor pieter, en vergeten weg te halen op ebay toen deze al verkocht was elders, dus heb de mijne opgestuurd) dus ik kan momenteel uberhaupt heel initial D niet spelen ^^

Back