Umdlye":2gx19ohc said:waar komt het vandaan? zo'n proxy bidding site? ben benieuwd wat dat nou kost aan shipping e.d. bovenop de prijs van het artikel zelf, voor zoiets als 2 cdtjes.
en een mooie get trouwenszijn ze nog sealed?

beau":3lwnwvim said:fred fedex belde aan...
Taito type x met gigawing generations.
![]()
![]()
Celeron vervangen door een pentium 4 2.8 ghz
en het werk geheugen verhoogt naar 1.5 gig.
joeks":nz27kkah said:Wow dat ziet er cool uit Pascal! Draait ie op 31Khz?
Beatmaster-P":wxuwbno0 said:Yep, die hantarex true 31khz, ziet er top uit man
jiggymf":2j4j25v4 said: