What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

waar komt het vandaan? zo'n proxy bidding site? ben benieuwd wat dat nou kost aan shipping e.d. bovenop de prijs van het artikel zelf, voor zoiets als 2 cdtjes.

en een mooie get trouwens :) zijn ze nog sealed?
 
nog niet binnen maar een nieuwe cave ibara kit gekocht en een used esp galuda kit

zodra binnen pic's
 
Umdlye":2gx19ohc said:
waar komt het vandaan? zo'n proxy bidding site? ben benieuwd wat dat nou kost aan shipping e.d. bovenop de prijs van het artikel zelf, voor zoiets als 2 cdtjes.

en een mooie get trouwens :) zijn ze nog sealed?

Ze zijn opnieuw gesealed, maar wel used. Nauwelijks zichtbaar, behalve een klein beetje verkleuring op de spine cards.

De CD's kostten me 50 euro per stuk, shipping was inclusief. Dit komt gewoon van EBay af.
 
- 2 x nieuwe 4 gear Shift covers. 1 voor Scud Race en een voor Daytona USA.
- wat schroeven en dingetjes om e.e.a. weer compleet te maken en origineel
- wat art voor de scudrace stoel, er hoort nog meer art op (Scudrace letters en een stikker met '1' en nog wat tekst, maar ik weet nog niet zeker of ik die erop wil).
- Crazy Taxi art

 
4 x originele Outrun 2 chihiro binnengekregen voor Arjan, Pieter en Pascal!

 
fred fedex belde aan...
Taito type x met gigawing generations.
DSC02864.jpg

DSC02868.jpg

Celeron vervangen door een pentium 4 2.8 ghz
en het werk geheugen verhoogt naar 1.5 gig.
 
beau":3lwnwvim said:
fred fedex belde aan...
Taito type x met gigawing generations.
DSC02864.jpg

DSC02868.jpg

Celeron vervangen door een pentium 4 2.8 ghz
en het werk geheugen verhoogt naar 1.5 gig.

Top, Nog een TX owner. :D CPU en geheugen uitbreiding? En nu loopt GWG op 60fps?
 
Pakje van Geezer zojuist binnengekomen,

drive met 2 player versie van SSF4 Arc Edition voor Type X2!

Wederom "aan en gaan" alles perfect, op 100 yen coins en breathtaking graphics:


img00309201111041755.jpg


img00322201111041800.jpg


img00317201111041758.jpg


img00310201111041755.jpg
 
Top man Pas, ziet er vet uit! Ik zie je straks nog ff ;)
 
Mijn GGW2 verpatst aan DLX, toch maar weer es terughalen 8)

overigens die DOA2 cart heeft Ken laten signeren door Noritaka Funamizu, zeer bijzonder
 
Deze ook nog binnen gehad
Captain tomaday.
Captaintomaday.jpg

en face nostradamus.
Facenostradamus.jpg

😉
 
Puntgave MVS kit zo te zien! En die Nostradamus game, Is dat wat?
 
Back
Top