What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Pieter Post liet mij even wachten, maar uiteindelijk....

img00154201106151809.jpg


Avec tout le jeux Chihiro & le dongleux du hacque :shock: :shock:

img00155201106151813.jpg
 
Velly nise indeed ;-P

Mooie set. Welke is het???


Leuke find,

ik ken Michiel vd Bos (componist van de Unreal games) best goed, als ik m weer es zie dan
vraag ik of hij nog wat obscure muziek heeft, als je dat leuk vind.

gr Pascal

Graag!!!
 
Sorry om te zeggen dude, maar ss sen is wat mij betreft echt een mislukte game. Benieuwd of jij hem wel kan waarderen!
 
SS is altijd goed. deze versie kan minder zijn dan zijn arcade versies, maar voor5 euro hoor je me niet klagen.

Ik ga hem morgen testen en laat ik het je wel weten
 
SSS op de 360 is erg grof! ik heb de TTX2 versie zonder blood en gore en moet idd bekennen,
dat playmore een andere weg is ingeslagen met dit spel, maar....

als je de 360 versie speelt met gore aan, dan valt er veel op z'n pootjes terecht!
(mensen die armen en hoofden verliezen en stralen met bloed, toch wel heavy hoor)

kzou zeggen try it?
 
Je kon die arcade versie toch patchen voor blood enzo, of klopte dat niet?
 
Blood of geen bloed, gameplay zuigt wat mij betreft hard en de overgang naar een soul calibur achtige besturing verknalt de game aardig. Ieder zijn ding, voor mij was het in elk geval een teleurstelling. Zoals wel meer van de mannen van Playmore helaas :).
 
ne0":72fpmabu said:
Je kon die arcade versie toch patchen voor blood enzo, of klopte dat niet?

klopt, maar daar wordt echt heel geheimzinnig over gedaan, we hebben de software, maar hebben
hetr nog niet aan de praat, en googlen of hulp kunnen we vergeten. echt weird.

Ik vind (buiten de anti alias filter) sss toch echt wel sfeer hebben en de blood versie echt wel
vet. ik begrijp Rudie op zich, maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
 
Dirk dhl stond voor mijn deur...
CaveIbara.jpg

yes ibara
dinsdag ochtend gekocht dinsdag avond in het vliegtuig woensdag middag binnen.
dhl is top :D
 
beau":14qdj3kr said:
Dirk dhl stond voor mijn deur...
CaveIbara.jpg

yes ibara
dinsdag ochtend gekocht dinsdag avond in het vliegtuig woensdag middag binnen.
dhl is top :D

Absolute top shooter, Gefeliciteerd! Deze game is een pure adrenaline kick.
 
mooie aanwinst.

Ik ben net terug van vakantie, en heb een souvenir meegenomen uit een game/anime winkeltje uit Marseille (Frankrijk).

Nieuwe arcadestick voor mijn Ps3. Ze hadden hem niet voor de Xbox 360 anders had ik die ook meegenomen
(offtopic; ik zoek nog een arcade stick voor me xbox360).

neo_geo_arcade_stick.jpg


deze is identiek aan de orginele versie (met wat extra knoppen om het ps3 compatible te maken).
Het is voor kof XII (en het 15 jarig bestaan van K.O.F. te vieren).
 
Back
Top