What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Dat had je goed begrepen, maa rwas nog niet toe aan het uitzoeken en dacht ff snel op te lossen met wat duurzamer materiaal, maar ik zal wel eerst bij mijn vaste supplier kijken of ik gewoon de starters kan bestellen ;)
Thnx!

Game Tengoku / The game paradise :

DSCF3939.jpg

Hele maffe shmup met Jaleco's Arcade verleden als setting en mode 7 achtige sprite scaling :

nice get! Leuk ook, met die Jaleco Pony IV cab in het intro en opening level. Ronnie heeft die trouwens nog staan; zou het plaatje wel compleet maken, natuurlijk ;-)

Mooie cleane PCB ook. Stijl doet me sterk denken aan games uit het MSX tijdperk (minus sprite scaling, dan.. want dan kan een MSX niet, afaik).

Hele maffe shmup met Jaleco's Arcade verleden als setting en mode 7 achtige sprite scaling :

Hele weirde game. wel lachen al die cabs die voorbij komen. En een Cab als endboss. Zag ik nu ook Tables als enemy's voorbij komen...

Ja , vliegende Jaleco Pony tables , het hele euvre aan Jaleco hardware komt zo'n beetje voorbij , ook flipperkasten , grijpkranen tot een karaoke setting inclusief zangeres .
De game zelf word best pittig , heeft een aparte Time Attack ( caravan mode ) mode en er zit een simpel aubergine chaining systeem in :lol:
Via een dip kan je hem op Engels kan zetten .
Ik krijg hem op Mame niet aan de praat maar op Shmup mame werkt ie wel , mist wel wat dingen o.a. schaduwen en het geluid is niet compleet maar perfect speelbaar .

Casey120":2ea94v55 said:
Game Tengoku / The game paradise :

DSCF3939.jpg

Trouwens als je hem zat bent, graag first dibs ;)

Super snelle Muchi Muchi Pork get van goatboy !

DSCF3977.jpg

DSCF3990.jpg

Daar gaan we vanavond eens lekker voor zitten :lol:

Vet, maar wat is die Link trouwens lelijk daar zeg, lijkt wel of ie down syndrom heeft (no offense) ;)

Zo die handbill is slick, de maat is ook wel echt aantrekkelijk. Ikea lijsten :P

Heb je veel ervan in je collectie?

zag twinbee voor heel duur op ebay en dan nog eens gevouwen :/

Back