Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Hier ook: een PSVita, ding was zo goedkoop (169 + Disney Pack en 2 keer 8Gb kaart) en met alle PSN+ meuk die ik al had ervoor en de remote play voor de 4 die er aankomt leek me het een leuke aanwinst.
Vandaag gaf Pieter Post me een bonnetje met 65 euro importbelasting
natuurlijk geen geld in huis, dus mushi pork moet nog een nachtje op het postkantoor slapen voordat ie in de windy gaat :S
't mooiste is dat je geen waarschuwing krijgt van het te betalen bedrag. Ik heb eens haast gehad met een pakketje en toen die bezorger aan de deur stond moest ie 40 euro hebben. Heb 'm uiteindelijk met een kilo kleingeld 'blij' gemaakt
Ik kreeg een keer een mail 37 euro betalen voordat ze langskwamen.
Netjes een andwoord gemailt, dat ik figures ruilde met wat Amerikaanse vrienden, en dat het mij verbaasde dat ik voor het eerst importbelasting moest betalen. (Niks van waar. Had ze gewoon via Ebay gekocht).
Kreeg de doos met Spawn figs thuis (zonder ervoor te moeten betalen), en daarna nooit meer moeten dokken voor een pakket met actionfigures.
Hardware daarintegen. Ben ik altijd de sjaak en mag ik lappen.
actionfigures...dat is echt een melkkoe, dat is bijna 100% garantie dat ik de staatskas weer kan spekken.
van de week eerder ook al 35 betaald. mattel is helaas niet te porren voor giftzendingen hehe