What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Marcosan30":28663xx7 said:
Zo Refik ouwe shooterreus, weer een mooie aanwinst.
Zo te zien gaan we goed voor de dag komen op het shooterevent :D

Kan ik bij jullie een 3 daagse shooter arrangement boeken om te oefenen? :D
 
Helemaal vergeten hier te posten trouwens.. :oops:

Niet met de post gekomen, maar afgelopen zaterdag opgehaald bij Ronnie :D

jfzs.jpg
eet0.jpg


Is momenteel mijn ProGear oefen setup voor de 30e 8)

Zodra er een verticale shmup aan de collectie word toegevoegd gaat hij getate worden.
En zit ondertussen al een singleplayer cp op uiteraard 8)
 
flay":2chhg1is said:
Marcosan30":2chhg1is said:
Zo Refik ouwe shooterreus, weer een mooie aanwinst.
Zo te zien gaan we goed voor de dag komen op het shooterevent :D

Kan ik bij jullie een 3 daagse shooter arrangement boeken om te oefenen? :D

:mrgreen: :mrgreen:
 
Vandaag kwamen er een aantal 100-220 stepdowns binnen. Had ik van tevoren nog engelse reistekkers gehaald om de Engels kabels (waarvan ik dacht dat ze vast aan de stepdowns zaten) om te zetten naar NL wandstekkers, blijkt dat het losse kabels zijn... zucht ;)
Ik wou voor de grote cabs (ID6 en Darius) toch met zekerheid een specifieke 100v versie hebben. You never know. Het zijn 2x 500w en 1x 1000w, dan kunnen er eventueel ook meerdere cabs op aangesloten worden.
stepdowns.jpg
 
@flay

je moet niet alles geloven wat die marco uitkraamt.

ik vergelijk mn shmups altijd met mn gereedschapkist. ik heb ze beide in huis, maar geen idee wat ik er nu exact mee moet doen.
 
lorre001":hrrd9kpd said:
@flay

je moet niet alles geloven wat die marco uitkraamt.

ik vergelijk mn shmups altijd met mn gereedschapkist. ik heb ze beide in huis, maar geen idee wat ik er nu exact mee moet doen.

Oh oh oh bescheidenheid siert de mens 😉

P.s: alles wat ik zeg is 'evidence-based' :mrgreen:
 
Jinxz":3gk9mo2m said:
Vandaag kwamen er een aantal 100-220 stepdowns binnen. Had ik van tevoren nog engelse reistekkers gehaald om de Engels kabels (waarvan ik dacht dat ze vast aan de stepdowns zaten) om te zetten naar NL wandstekkers, blijkt dat het losse kabels zijn... zucht ;)
Ik wou voor de grote cabs (ID6 en Darius) toch met zekerheid een specifieke 100v versie hebben. You never know. Het zijn 2x 500w en 1x 1000w, dan kunnen er eventueel ook meerdere cabs op aangesloten worden.
stepdowns.jpg

Chris je service is echt top :!:
 
Ja, dat zijn beste stepdown's...

@marco, je vriendin is niet wijs, gaat niks boven grunn'!

En idd, morgen ma ff serieus futari testen. Kijken of we iets kunnen presteren de 30e, maar k vrees het ergste ;)
 
jaja de strijd om de poedelprijs barst los

Ik ga spontaan de 30ste gewoon shmups highscores neerzetten hahahaha.



Maar Mooie NAC kerel.
Ik verkoop mijn Nac voor een NNC en jij verkoopt Naomi's voor een NAC.
Blijft qua design een ubervette machine.
 
Da Dude":3h5prqa5 said:
jaja de strijd om de poedelprijs barst los

Ik verkoop mijn Nac voor een NNC en jij verkoopt Naomi's voor een NAC.
Blijft qua design een ubervette machine.
En dan is het ook nog niet eens een NAC, maar een Astro City :-) De NAC heeft die grote speakers.
 
Cage; Klopt. Ik had een NAC, en een Naomi Universal is geen NNC. Ik doelde op de vorm van de cab.
Had je bij moeten zijn blijkbaar, maar ik vond het grappig
 
Back
Top