What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

2 advertentie op MP, en dan nog teveel moeite om ff de foto's goed te zetten, en een fatsoenlijke tekst met komma's en punten neer te zetten. Zeker ff snel via de app gedaan.
 
cthulhu":1r9yc9vh said:
Ja, die gaat zeker wat verkopen...NOT!
Carlo denkt er met zijn investering van 300 piek anders over.
"...met aller oudste games...." geweldig! Alsof het des te ouder, des te beter is.
Ik krijg die doodskop niet uit mijn hoofd.
 
Ah, het is een schedel op die Cab (had er nog niet goed naar gekeken)...zelfs de schedel is een misbaksel.
 
Dit was natuurlijk de foto van toen hij hem kocht. met het geld wat hij krijgt voor die ps3 gaat hij een dikke camera kopen om geoliede foto's van zijn stuur te maken.
 
Haha, ik kan deze dedicated cabs best waarderen om hun klassieke retro uiterlijk, maar de games zelf zijn vaak toch ondertussen te pieuw pieuw en grafisch natuurlijk te gedateerd.

2D goodness begint toch net iets later vind ik.
 
Heerlijk, een Belg die niet beseft dat de Franse taal niet fatsoenlijk door google translate te vertalen is:
http://link.marktplaats.nl/m906234467

---------------------------
voormalige kleine fiets

Hallo, Ik verkoop deze kleine fiets in orde is en in zijn eigen sap
maken aanbieding.
---------------------------

Ik zeg WTF !!!1!1!
 
hmm wat zou er gestaan hebben dan in het frans...
google translate zegt :
Bonjour, je vends ce petit vélo est dans l'ordre et dans son jus
faire une offre
 
on topic blijven mannen. Er is een ander topic voor gedrochten :)

dit topic is voor agterleijk gesgreven marktplaats atfertentsies.
 
Niet echt een hele foute, maar deze is wel grappig:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

De titel: Silent scope arcade kast met defect
Ik dacht dat er dan misschien iets niet werkt. geluid oid.

Maar als je de rest leest:
Silent scope met defect
De kast ziet er goed uit
Er zit geen monitor meer in de kast
Er zit wel en extra computer bij
Verder is de werking onbekend


Dan is het wel ietsje meer dan een defect :mrgreen:
 
Back
Top