What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

Ik wil nieteens beginnen aan het opnoemen van de fouten. Dit is met alle recht een parultje ;)

Ab79's linkje ging naar dit gebakje:
"Ik heb 24 game van de ps3 te koop voor 70,00 ik heb ze 1 x uitgespeeld na dat mijn ps3 te ouwd was en niet meer deet heb ik een nieuwe controle gekocht en verkoop ik de spellen ik heb er niks aan nu. ik wil ze allemaal in een keer weg hebben heb je interesse bel me op het ijnt van de avond anders mailen kan alltijt en de gitaar krijg je er bij"

Oh ja... en welke gitaar?
 
Haha, wat een mooie tekst !

Maar goed, de deal opzich is wel netje.
70 Euro voor 23 PS3 games is 3 Euro per stuk.
Da's best okay volgens mij.
 
Mart":2wxf62uc said:
Haha, wat een mooie tekst !

Maar goed, de deal opzich is wel netje.
70 Euro voor 23 PS3 games is 3 Euro per stuk.
Da's best okay volgens mij.

Inderdaad en d'r staan nog best nette titels tussen.
 
Lol lol nog eens lol, van poroberen naar soul alibur en dat op weg naar werk om 7:19 am. Tis altijd goed om te lachen!!! Hahahahhhahaaha
 
http://link.marktplaats.nl/m903636737

Quote
"Ik zoek een z.g.a.n. Neo Geo MVS spel van Pulstar met zwarte shockbox en insert. De originele Amerikaanse SNK Label moet in mooie staat verkeren met serial nummer. Vanwege het gaat om een duurdere MVS spel van 200 euro. Wil ik het alleen bij mijn eigen huis uit testen op mijn Neo Geo AES met Converter."

Juist ja. Dus je zoekt een Pulstar, met goede serial, met shockbox, met insert, die iemand bij jou thuis komt brengen... Succes! Wel erg netjes geschreven ondanks dat het een grammaticale drol is.
 
alleen ophalen ook voor al zn advertenties. Pff, stel je voor dat je helemaal naar het postkantoor moet voor iets waar je geld voor krijgt...
 
Vooral als je de Killer Instinct 2 Arcade Flashdrive en BootROM (JAMMA) in een andere adv. verkoopt.
 
http://link.marktplaats.nl/m903968061

Wat een gedrocht van een advertentie, zeg.. uit de foto's valt niks op te maken, en de beschrijving is ook weer heerlijk:

"arcade game King P4-4p met 2021 spellen
Met aller oudste en nieuwste games nergens zo goedkoop geen onzin bieders graag 50 euro cent kan er in deze kast leuk voor en zaak of zo?"
 
Cageman":1s6rleom said:

Wat een gedrocht van een advertentie, zeg.. uit de foto's valt niks op te maken, en de beschrijving is ook weer heerlijk:

"arcade game King P4-4p met 2021 spellen
Met aller oudste en nieuwste games nergens zo goedkoop geen onzin bieders graag 50 euro cent kan er in deze kast leuk voor en zaak of zo?"

Hij heet ook 'JEEP' :-)
 
Cageman":1w4aih3x said:

Wat een gedrocht van een advertentie, zeg.. uit de foto's valt niks op te maken, en de beschrijving is ook weer heerlijk:

"arcade game King P4-4p met 2021 spellen
Met aller oudste en nieuwste games nergens zo goedkoop geen onzin bieders graag 50 euro cent kan er in deze kast leuk voor en zaak of zo?"

Jezus, bijna alles aan deze zin klopt niet! Hij eindigt de zin ook nog eens met een vraagteken hahahaha! WTF??!?!
 
Back
Top