ik snap nooit waarom zo'n gast niet zelf ff met wat olie in de weer gaat
Omdat dat nartuurlijk gewoon kapot is. net als...Hij moet nog wel nagekeken worden. oftewel => Helemaal naar de klote.
Of de gouwe ouwe: Niet getest=> Gewoon kapot.
En natuurlijk: Moet nog afgemaakt worden.....Ik heb alles losgetrokken en weet niet meer hoe het vastgezet moet.
Nog eentje dan. "Mooi project"=ik kan het niet, heb gefaalt, er zit geld is, en wil wat ervan terugzien....
Gooi ze er maar in. Ik denk dat het NGC nog meer van deze prachtige onzin kent
Laten we eerlijk zijn, als het zo makkelijk was, hat ie 't zelf wel gedaan en er meer voor gevraagd.