What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

maar de vraag is waarom moet hij ingeolied worden? heeftie een piepkont? of is de aap ernaast geinteresseerd? is het het enige vrouwtje?

zoveel vragen levert dit op :p
 
Ratson":l619c3mh said:
You guys need to get laid, badly.
(sorry, engels klonk leuker)


nou zon ingeolied aapje.... pfoeh! .... kim kardashian in haar vuilniszak is er niks bij
 
ik snap nooit waarom zo'n gast niet zelf ff met wat olie in de weer gaat

Omdat dat nartuurlijk gewoon kapot is. net als...Hij moet nog wel nagekeken worden. oftewel => Helemaal naar de klote.
Of de gouwe ouwe: Niet getest=> Gewoon kapot.
En natuurlijk: Moet nog afgemaakt worden.....Ik heb alles losgetrokken en weet niet meer hoe het vastgezet moet.

Nog eentje dan. "Mooi project"=ik kan het niet, heb gefaalt, er zit geld is, en wil wat ervan terugzien....

Gooi ze er maar in. Ik denk dat het NGC nog meer van deze prachtige onzin kent

Laten we eerlijk zijn, als het zo makkelijk was, hat ie 't zelf wel gedaan en er meer voor gevraagd.
 
Da Dude":34dclj1k said:
ik snap nooit waarom zo'n gast niet zelf ff met wat olie in de weer gaat

Omdat dat nartuurlijk gewoon kapot is. net als...Hij moet nog wel nagekeken worden. oftewel => Helemaal naar de klote.
Of de gouwe ouwe: Niet getest=> Gewoon kapot.
En natuurlijk: Moet nog afgemaakt worden.....Ik heb alles losgetrokken en weet niet meer hoe het vastgezet moet.

Nog eentje dan. "Mooi project"=ik kan het niet, heb gefaalt, er zit geld is, en wil wat ervan terugzien....

Gooi ze er maar in. Ik denk dat het NGC nog meer van deze prachtige onzin kent

Laten we eerlijk zijn, als het zo makkelijk was, hat ie 't zelf wel gedaan en er meer voor gevraagd.

iets met een spijker en een kop
 
Wat een heerlijk topic! Maar quote de teksten even, jongens. Die marktplaats ads zijn straks weg, en dan zijn we het kwijt. De advertentie hierboven vond ik echt heerlijk!

"ik heb de wij u zelf gekocht vandaar ik de wij weg doet er zit spellen bij zoals
monopoly classic zelda mariostrikker shrged football en zelda twilight princess
alleen zijn de controls stuk. maar op internet heb je die ook al goed koop"
 
Anunaki":kfdlfbxc said:
Misschien was mijn sarcasme duidelijker als ik er een smiley bij had gezet

Dat idee had ik wel, maar moest ff los :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Back
Top