What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo Switch

Ik heb nog genoeg aan mijn PS4, maar ik zie hem een jaar na dato misschien wel kopen voor de kleine neefjes ofzo, al heb ik ook nog een Wii U liggen. Ik denk dat het Nintendo wel weer een boost gaat geven.
 
Het is voor mij het meeneem gedeelte wat me aanspreekt. Beneden gamen gebeurd amper, omdat er nog 3 andere in huis wonen die TV willen kijken of zelf op de playstation of Wii zitten.
 
Dat real life Mario doet me denken aan een Sonic game uit 2006. Of dat nou zo positief is :P

Nog niet over de streep, en Zelda haal ik wel voor de WiiU.
 
DLX":gmn6qtmh said:
Dat real life Mario doet me denken aan een Sonic game uit 2006. Of dat nou zo positief is :P

Ach, dat is alleen het eerste stukje van de demo en ik vind het wel leuk, vooral omdat de rest van de werelden er super uit zien en wel het vertrouwde mario gevoel geven. Dus ik voel het juist als iets extra's :)
 
Da Dude":2i9oyhnq said:
Het is voor mij het meeneem gedeelte wat me aanspreekt. Beneden gamen gebeurd amper, omdat er nog 3 andere in huis wonen die TV willen kijken of zelf op de playstation of Wii zitten.

Hoeveel portables had je ook al weer? 8)
 
Machtig het eerste stuk van dat filmpje! Ik weet nog goed dat ik de reclame op tv zag voor SNES Street Fighter II, dat was alles wat ik wilde! Geweldige tijd mee gehad met schoolbuddies in groep 7-8 basisschool. toen kwam Turbo en die was NOG beter. Haha wat een leven toendertertijd zeg, alleen maar gamen in je hoofd.

Ma goed, ik heb ze allemaal al op mn SFC, dus niet echt nodig om weer een nieuwe versie te kopen...
 
Totaal niet anti Switch hoor... maar die Ultra Steet Fighter 2 is niks anders dan Super Street Fighter 2 HD Remix.

Turbo was inderdaad gaaf, maar het mooiste was nog (voor mij persoonlijk) toen die cheat code uit kwam voor Street Fighter II; Press Down, R, Up, L, Y, B at the Capcom logo. :P
 
Oldschool":131tthfr said:
Machtig het eerste stuk van dat filmpje! Ik weet nog goed dat ik de reclame op tv zag voor SNES Street Fighter II, dat was alles wat ik wilde! Geweldige tijd mee gehad met schoolbuddies in groep 7-8 basisschool. toen kwam Turbo en die was NOG beter. Haha wat een leven toendertertijd zeg, alleen maar gamen in je hoofd.

Ma goed, ik heb ze allemaal al op mn SFC, dus niet echt nodig om weer een nieuwe versie te kopen...
Toen SFII voor de SNES uitkwam was ik al een stuk ouder.. midden in mijn studie.. man, ik word echt oud.. :|
 
DLX":2vuvw66b said:
Dat real life Mario doet me denken aan een Sonic game uit 2006. Of dat nou zo positief is :P

Dat is Sonic Adventure voor de Dreamcast en die kwam al in 1998 uit ;)
 
@Baki; Ja maar die was "goed". Ik bedoelde echt Sonic 2006 (heb ik ook wel plezier van gehad hoor, exclusief de mega loading times).

Check deze ff
 
Cageman":19v9zf5t said:
Oldschool":19v9zf5t said:
Machtig het eerste stuk van dat filmpje! Ik weet nog goed dat ik de reclame op tv zag voor SNES Street Fighter II, dat was alles wat ik wilde! Geweldige tijd mee gehad met schoolbuddies in groep 7-8 basisschool. toen kwam Turbo en die was NOG beter. Haha wat een leven toendertertijd zeg, alleen maar gamen in je hoofd.

Ma goed, ik heb ze allemaal al op mn SFC, dus niet echt nodig om weer een nieuwe versie te kopen...
Toen SFII voor de SNES uitkwam was ik al een stuk ouder.. midden in mijn studie.. man, ik word echt oud.. :|

Hahaha, de tijd gaat snel vriend! Het kan ook wat eerder zijn geweest voor mij, fuzzy memories :P Ik ben 35 nu.

Ik schrok even van die nieuwe mario, maar gelukkig is dat maar 1 stage in real life. Het moet natuurlijk wel allemaal een beetje fantasierijk blijven...
 
Toen SFII uitkwam in 1992, samen met broerlief een SFC aangeschaft met RGB SCART kabel uiteraard.
We hebben die game ongeveer een jaar lang elke dag gespeeld. Zo vet. Ik denk dat dit de beste game aller tijden (gezien de tijd) blijft. Het lijkt voor Switch inderdaad op een soort van vervolg op HD Remix, maar wel met extra's zo te zien. Lijken nieuwe achtergronden en evil Ryu, Violent Ken, etc.

Ding is wat niemand mag vergeten is dat USFII ONSPEELBAAR is op de Switch. Lijkt in ieder geval kansloos onspeelbaar gebaseerd op de controller layout. Dus je zal converters moeten kopen of met een Wii/Wii-U controller als dat compatible is.
 
DLX":3oplurga said:
@baki; Ja maar die was "goed". Ik bedoelde echt Sonic 2006 (heb ik ook wel plezier van gehad hoor, exclusief de mega loading times).

Check deze ff

"Goed" is wat overdreven imo. Want naast de Sonic levels vond ik alles van die andere chara's vreselijk. Sonic is speed geen gedoe met een dikke kat en zijn vishengel ffs!
 
Oldschool":oij61vlb said:
Kunnen we met de switch online en tegen elkaar straat vechten, of is dit zon pay server?

Zoals je hebt gezien in de filmpjes kun je lokaal tegen elkaar spelen ( = free).
En vooralsnog heeft big N nog nooit betaalde online servers gehad; wellicht specifieke games waar het al gebruikelijk is.
 
Back
Top