What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

new shooter skycurser

Wat vet zeg, ze hebben zelfs update en online leaderboards als functionaliteit toegevoegd. Vooral het feit dat de leaderboards wereldwijd worden bijgehouden is super tof, een groot gedeelte van de arcade game experience voor mij is het verslaan / opnemen tegen de hoogste scores :)

Wombat":11lagl1x said:
Wat vet zeg, ze hebben zelfs update en online leaderboards als functionaliteit toegevoegd. Vooral het feit dat de leaderboards wereldwijd worden bijgehouden is super tof, een groot gedeelte van de arcade game experience voor mij is het verslaan / opnemen tegen de hoogste scores :)

Niet alleen dat, maar nog Wi-Fi ook...geen gekloot met netwerkkabels enzo.

Toevallig 2 dagen geleden een 'update' nieuwsbrief gekregen, maar staat niks spannends in over release datums.
Veel over beschikbare merchandise etc. en dit stukje:

UPDATES

Probably one of the most exciting announcements in this update is that we've unraveled some context to SKYCURSER's story line by adding a gorgeous, new, adrenaline-invoking, face-melting 16-bit, cinematic attract mode that is guaranteed to get your hero-blood flowing. If this doesn't make you want to jump into SKYCURSER'S cockpit as the lone hero who's destiny beckons you to tear planet earth from the clutches of the necrostar and its seemingly endless arsenal of blood-thirsty, infection-spreading mutants, then I'm afraid, my friend, earth has already capitulated to darkness. Are you ready to be the flame that cuts through the dark?

To read all about the game play and balance updates and bug fixes, you can read about them here in our release notes: http://tumblr.skycurser.com/post/149368 ... date-16710

In de eerste instantie zullen er vier stages speelbaar zijn en later (gratis) uitgebreid worden met twee extra stages via download.
Wordt voor mij meteen een pre-order plaatsen 3 april

Ben erg benieuwd naar het prijskaartje, afhankelijk van de prijs haal ik deze game ook in huis :)

Prijskaartje gaat $650 + shipping worden voor de 'candy kit', en voor de 'woody kit' $999 + shipping
Complete woody met refurbished CRT scherm e.d. gaat $3499 kosten

Maar we zullen zien a.s. maandag wat er exact op de site staat ;)

PascalP":33y17ct8 said:
Prijskaartje gaat $650 + shipping worden voor de 'candy kit', en voor de 'woody kit' $999 + shipping
Complete woody met refurbished CRT scherm e.d. gaat $3499 kosten

Maar we zullen zien a.s. maandag wat er exact op de site staat ;)

Hoe kom jij aan die prijzen? Ze hebben nog niets openbaar gemaakt, dat doen ze 3 april pas.

waiwainl":33y17ct8 said:
Hm, dan ga ik liever nog even voor een CAVE pcb :)

Zijn die er nog voor die prijs?

Back