What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mortal Kombat X

ik heb wel de 360 gescoord, maar die was meer voor de kinect.
maar vind de 360 controllers lomp, heb altijd PS gehad en daarom toch voor de PS4 gegaan.

en zoveel spellen speel ik toch niet, heb me in ieder geval voorgenomen om alleen spellen te scoren die ik ook echt ga spelen, en dat zullen er niet zoveel zijn :)
denk als de nieuwe tekken uit komt, dan zal ik die wel scoren, maar RPG games duren me te lang en die schiet spellen vind ik helemaal niks
 
Ik vind deel x toch tegenvallen in vergelijking met deel 9. Maar persoonlijk killer instinct is zoooo beter :) ultraaaa
 
DLX":yvu8yxrg said:
Ik vind deel x toch tegenvallen in vergelijking met deel 9. Maar persoonlijk killer instinct is zoooo beter :) ultraaaa

En BAM DLX in tha House!
Had al een tijdje geen posts meer van je gezien.
 
Jinxz":2d1t1cuo said:
DLX":2d1t1cuo said:
Ik vind deel x toch tegenvallen in vergelijking met deel 9. Maar persoonlijk killer instinct is zoooo beter :) ultraaaa

En BAM DLX in tha House!
Had al een tijdje geen posts meer van je gezien.

Ik begon hem ook al te missen :mrgreen:
 
Jinxz":2onfn8m0 said:
Had al een tijdje geen posts meer van je gezien.
Ja zat al die tijd achter men Vewlix Killer Instinct te spelen. Nu het zonnetje weer schijnt kom ik weer buiten en heb ik ook weer tijd om te posten :P

Lol
 
Tis ook best wel mooi weer om buiten te zijn ook gozah! Binnenkort dan maar es ff wat afspreken in P-Drecht of Bredaatje! Glad U R back!! :D
 
Sinds vandaag heb ik ook Mortal Kombat X. Ik vind hem erg vet. Moet wel zeggen dat ik paar versies heb overgeslagen, maar ik vind het toch wel weer leuk om te spelen. Wel blij dat ik mijn pc een poosje terug geupdated hebt, daardoor werkt het spel wel goed. Van het geluidkwestie van een paar posts terug heb ik geen last. :)
 
Heb helaas geen ps4 of xbone, dus voor mij nog ff geen mkx. Ook heeft mkx mij nog niet weten te overtuigen om een next gen console te halen. Denk dat ik ook 1 van de weinigen ben die mk9 er leuker vond uitzien. zal groten deels wel met de reboot te maken hebben.
 
Ik wou de game kopen op steam
Maar de recensies daar waren niet echt positief.
Of valt het wel mee ?
 
N0VA":2ykr3rad said:
Heb helaas geen ps4 of xbone, dus voor mij nog ff geen mkx. Ook heeft mkx mij nog niet weten te overtuigen om een next gen console te halen. Denk dat ik ook 1 van de weinigen ben die mk9 er leuker vond uitzien. zal groten deels wel met de reboot te maken hebben.

Mortal Kombat 9 is de betere game.... ik mis de tower met die challenges. Mortal Kombat 9 had ook meer het Mortal Kombat gevoel en de looks. Ik vind deel iks maar niks...

@beau, voor een paar eurotjes zou ik hem wel kopen, ach ik heb er in ieder geval een leuk beeldje van Scorpion er aan overgehouden. Game zit nog wel een men xbox one, maar ook alleen maar omdat Killer Instinct van HDD laad :P
 
Dan wacht ik wel,KI is vet laatst een update van 12 gb binnen gehaald
Nieuwe personage erbij .
 
Dayo, ik zit op werk en kan niet wachten om naar huis te vliegen... vandaag laatste character update Season 2. Geloof me de game is goeeeeeeeeed. Mijn xbox one is een dedicated Killer Instinct machine :P
 
DLX":cq72ax94 said:
Dayo, ik zit op werk en kan niet wachten om naar huis te vliegen... vandaag laatste character update Season 2. Geloof me de game is goeeeeeeeeed. Mijn xbox one is een dedicated Killer Instinct machine :P
Haha zit ook op het werk eddy de game is zeker top,ik dacht dat de game bij gm rond de 10 euro is 8)
 
Gisteren heeft mijn maat hem gehaald en vonden hem allebei heel vet.
Bijna 9 uur zitten spelen.
 
Ik heb hem bij Wause gespeeld. Ik moet zeggen dat het een erg vette game is geworden zeg, jeetje!
 
Back
Top