Dr Doggystyle
TATE Mode Pilot
ik heb wel de 360 gescoord, maar die was meer voor de kinect.
maar vind de 360 controllers lomp, heb altijd PS gehad en daarom toch voor de PS4 gegaan.
en zoveel spellen speel ik toch niet, heb me in ieder geval voorgenomen om alleen spellen te scoren die ik ook echt ga spelen, en dat zullen er niet zoveel zijn
denk als de nieuwe tekken uit komt, dan zal ik die wel scoren, maar RPG games duren me te lang en die schiet spellen vind ik helemaal niks
maar vind de 360 controllers lomp, heb altijd PS gehad en daarom toch voor de PS4 gegaan.
en zoveel spellen speel ik toch niet, heb me in ieder geval voorgenomen om alleen spellen te scoren die ik ook echt ga spelen, en dat zullen er niet zoveel zijn
denk als de nieuwe tekken uit komt, dan zal ik die wel scoren, maar RPG games duren me te lang en die schiet spellen vind ik helemaal niks