What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mortal Kombat X

dat is deze
1420801870-5.jpg

1420801869-4.jpg


bron :
http://www.xgn.nl/nieuws/64940/mortal-k ... p-ces-2015
 
Ermac is er nu ook bij en hier de live stream die een paar dagen geleden was uitgezonden waarin je veel gameplay van Kung Lao en Ermac ziet en ook hun fatality
skip naar 09.00 om het begin te zien
 
Gisteren was er weer een live stream van NetherRealmStudios
Ze lieten concept art van Kitana en Reptile zien in het begin
Dan lieten ze de 3 variations van Kitana zien
Dan de 3 Variations van Reptile
Er komt ook de X-Ray van Kitana voorbij
En de Fatality van Reptile
Ook vertellen ze dat Jade er niet meer bij zal zijn maar Kitana in een van de variations haar moves heeft.
En in de volgende live stream zal het brutal zijn Ben heel benieuwd
 
Ik zat net een filmpje op youtube te kijken van Mortal Kombat 2. We zijn alweer bij deel 10 aan beland!!! Ik kan me gewoon nog herinneren hoe het was om MK2 te spelen in die tijd. De controverse en spanning, man, ik denk dat ik oud begin te worden.
 
ja inderdaad dat was echt cool om em zo op de kast te spelen in 1993/1994
mortal kombat x komt volgende week di 14 april officieel uit.
maar heel veel mensen hebben em nu al en zitten al flink te spelen en flink spoilers te plaatsten
ik wacht rustig af tot ik een PS4 combo deal met MKX kan scoren, hopelijk komt ie nog.
Want voor de PS3 / xbox360 komt ie pas in juni....
 
Ik heb hem nu sinds dag 1, en man, wat een game. Moet nog ff wennen aan de controls, maar :shock: :shock: :shock:


Dit is het helemaal BTW!!!

IMG_7251.JPG

IMG_7253.JPG
 
ziet er gaaf uit man
ik heb vandaag eindelijk een ps4 gescoord, hopelijk snel aansluiten en eindelijk spelen, moet eerst nog wat andere dingen doen met mn auto's
 
Ik heb de PC versie gekocht zodat ik hem op mijn vewlix kan spelen

Maar congrats, Ps4 is een mooi speeltje :-)
 
Ik heb de Ps4 puur gekocht voor Destiny toen der tijd. Ik ken het gevoel.
Gelukkig komt er meer moois op uit. Maar waarom geen Xbox One. Omdat daar Killer instinct op is.
 
Ik heb hem nu ook op STEAM/PC.
Hebben jullie er ook last van dat het geluid super zacht staat bij MKX???

Zodra ik MKX opstart, moet ik de volumeknop flink omhoog draaien.
Als je dan eruit gaat en je vergeet terug te draaien en start een andere game op... wordt je niet vrolijk van :P
 
Back
Top